BIOANDINA REDIZAJNIRANI PROIZVODI: Novi vizualni identitet uz kvalitetu iste recepture

Bioandina

Među ljubiteljima zdravog lifestylea omiljen zagrebački brand Bioandina na tržište je lansirao sve svoje proizvode u rebrendiranim pakiranjima. Riječ je o novome dizajnu pakiranja kojemu su iz Bioandine posvetili veliku kreativnu energiju kako bi se i na razini vizualnog identiteta proizvoda približili svojim vjernim korisnicima.

Ovim estetskim pomakom Bioandina želi dodatno osnažiti jamstvo branda o vrhunskoj kvaliteti proizvoda iz njihovog asortimana čiji učinak pridonosi zdravstvenoj dobrobiti. Istovremeno iz Bioandine žele podsjetiti kako neprestano i predano rade na unapređenju svih etapa proizvodnih procesa, od samoga uzgoja osnovnih sirovina i autohtonih receptura Perua preko visokostandardiziranih proizvodnih procedura i tehnologija pa sve do modernog dizajna i brze te učinkovite dostave proizvoda na željenu adresu krajnjih korisnika.

„Bioandina sinonim je za posvećen rad na brandu koji je dostupan široj populaciji, a to znači i mlađim i starijim konzumentima koji posvećeno brinu o svome zdravlju. Ovisno o potrebama svojih kupca prilagođavamo i svoju ponudu, nastojeći neprestano poboljšavati sve etape proizvodnog procesa. Upravo tako na najbolji način možemo zahvaliti svojim starim kupcima na njihovoj vjernosti. Novim kupcima na ovaj način dajemo jamstvo da smo prerasli u ozbiljan brand koji prati trendove i neprestano se razvija“, ističe direktorica tvrtke Jelena Ferk.

Iz Bioandine čvrsto vjeruju kako će njihovi proizvodi u redizajniranom pakiranju, ali nepromijenjene recepture, pronaći i svoju novu publiku. Onu koju Bioandinina priča o ekološkom uzgoju, pomnoj tehnološkoj i proizvodnoj pripremi te iznimnoj kvaliteti može nadahnuti na dosljednu i učinkovitu brigu o vlastitom zdravlju.

Više informacija o redizajnu kao i o samim Bioandininim proizvodima možete pronaći na službenim stranicama branda

Bioandina