PRIRODNOST KAO JEDINSTVENI POTPIS RAZNOLIKOSTI: Nova kampanja Hippy Gardena

U ninskim Sabunikama snimljena je nova kampanja jednog od najdugovječnijih brendova domaćeg tržišta Hippy Gardena kojom posvetu daju autentičnoj ljepoti mladih djevojaka
Foto: promo

“U vremenu kada su mlada lica više no ikada izložena procjenjivanju i samokritici koju uzrokuju nestvarni ideali društvenih mreža, odlučili smo primjerom pokazati da je lijepo prirodno, bez šminke i pokazati djevojkama da budu prirodne jer su takve savršene i dovoljne. Trendovima koji ne idu u korist mladim osobama koje svoj karakter i psihu tek izgrađuju, odlučili smo stati na kraj pokazavši što je stvarnost, koliko ljepote ima u njoj. Smatramo da svatko od nas može činiti promjenu na način koji je kompatibilan s njegovim poslovanjem, pa smo mi upravo kroz kampanju za novu kolekciju učinili upravo to”, ističu iz Hippy Gardena.

Foto: promo

 Nije nepoznanica da je Đurđica Vorkapić, dizajnerica koja stoji iza Hippy Gardena, ona koja voli kroz kampanje ispričati priču te tako dati, uz modni, i jedan životni pečat društvu. Upravo je to sagledavanje života šire od predstavljanja nove kolekcije ispričano upravo ovim izričajem koji osigurava prepoznatljivost brenda i njeguje lojalne klijentice već godinama. Kampanju je snimio renomirani fotograf Šime Eškinja, dok je model predivna Indi Šimleša.

Foto: promo

Moda koja je održiva, domaći proizvod, estetika ženstvenosti koja prati senzualne pokrete ali je isto tako inspirirana prirodom, u ovoj kolekciji sjedinjuje te nježne no ujedno i grube elemente. Svila i lanci, čipka i monokromatski materijali, lepršavo uz definirani kroj, spojevi su koji čine savršeno uparene raznolikosti.

Foto: promo

 Nije li to poanta kreacije, da se razlike sjedine u sliku koja pulsira životom.

Foto: promo

Novu kolekciju možete potražiti na prodajnom mjestu u Masarykovoj 5 ili putem web shopa.

Foto: promo