Ova kampanja je po mnogočemu posebna, a prije svega jer slavi različitost žena, i pokazuje kako Robert Sever stil pristaje svim generacijama.
Pred objektiv samog dizajnera, koji je fotografirao i ovu kampanju stale su prijateljice i muze branda, kao i njihove majke, sestre i kćeri. Upravo simbioza tih veza inspirirala je ovu kreativnu priču u kojoj su u ulozi modela žene u dobi od 3- 57 godina.
Kolekcija obiluje s mnogim zanatskim finesama, s nekim elementima i detaljima koji su primjenjivani u izradi odjeće visoke mode- poput ručnog plisiranja, pletenja, vezenja itd.
Sama osnova kolekcije je odjeća za svakodnevnu upotrebu koja se svojim dizajnom lagano uklapa u različite stilove, a s dizajnerskim elementima naglašava čak i najjednostavnije kombinacije.
Široka paleta materijala uključuje varijante čipke, trapera, udobnog flanela,preko viskoze ,vune i svile pa sve do brokata od kojih smo izrađivali kapute. Selekcija toplih bundi izrađena je od brušenog veleta.
“Inspiracije za ovo doba godine uvijek budu nekako moje osobnije, pa su kombinirani utjecaji grungea, ruskog folklora, divljeg zapada, viktorijanskih detalja ali sve provučeno kroz prepoznatljivu RS prizmu “, kaže Robert Sever.