Formula dugovječnosti najvećeg turističkog sajma u Hrvatskoj je sustavno poboljšavanje sadržaja i noviteta za izlagače i posjetitelje, pa organizatori i ove godine koriste provjerenu pobjedničku taktiku.

Tako će PLACE2GO, između ostalih zemalja, prvi puta ugostiti izlagače iz Argentine i Kube, od bližih destinacija predstavit će se Albanija i Crna Gora, a posjetitelji će uz popuste na putovanja i sudjelovanje u nagradnim igrama po prvi puta interaktivno sudjelovati u predavanjima putem mobilne aplikacije. Putnici željni novih destinacija moći će međusobno razmijeniti turističke vodiče, ali i okrijepiti se u posebno uređenom Vinskom trgu posvećenom autohtonim domaćim vinima.

Damjana Domanovac, idejna začetnica i direktorica PLACE2GO sajma sljedećim je riječima najavila 9. izdanje PLACE2GO sajma: „Ono što sam organizirajući Sajam svih ovih godina naučila je da nikad ne znamo s kojim ćemo se novim izazovima morati boriti. Tako smo se ove godine, uz unapređenje programa i pronalazak novih izlagača, morali nositi i s izazovom Corona virusa. No, drago mi je da mogu reći da se sve odvija po planu te sam sigurna da će deveto izdanje PLACE2GO sajma biti najbolje do sada“, zaključila je Domanovac.

Prvi dan Sajma, petak 13. ožujka, tradicionalno je rezerviran za akreditirane poslovne posjetitelje za koje je pripremljen bogat i sadržajan program koji će se održati na glavnoj pozornici u Areni te okolnim prostorijama za maksimalnu mogućnost umrežavanja i novih poslova. Goran Rihtarić, direktor tvrtke EX-Alto, organizator B2B dana PLACE2GO sajma istaknuo je sljedeće: „S obzirom na to da je Hrvatska regionalni turistički lider, nije slučajno BRAND USA kao krovna američka turistička organizacija, prepoznala upravo Hrvatsku kao partnera u promociji SAD-a kao turističke destinacije. Korak u tom smjeru je premijerno prikazivanje dokumentarnog filma „America's Musical Journey“, koje će se na B2B danu PLACE2GO sajma održati pod pokroviteljstvom Veleposlanstva SAD-a. To će biti dobra prilika svim turističkim profesionalcima da se iz prve ruke upoznaju s pristupom brendiranju SAD-a kao globalnog turističkog lidera.“, zaključio je Rihtarić.

Zrakoplovna tvrtka s jednom od najvećih svjetskih flota, Turkish Airlines, ponosni je sponzor Sajma već 7 godinu. Direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku Uğur Cantimur istaknuo je sljedeće: „PLACE2GO prerasta u najvažniji regionalni sajam te smo vrlo zadovoljni što smo mu generalni sponzor već sedmu godinu. Na Sajmu ćemo posebno promovirati Mexico City, Cancun, Bali, američka odredišta i Tursku. Osim destinacija promovirat ćemo i našu uslugu u poslovnoj klasi, gdje 'Flying chefs' poslužuju svježe pripremljena sezonska jela. Kako bismo posjetiteljima PLACE2GO sajma dočarali doživljaj naše poslovne klase, prizemljili smo 'Flying chefs' koji će poslužiti autentične turske zalogajčiće“, zaključio je Cantimur te iskoristio priliku da pozove sve zaljubljenike u putovanja na Međunarodni sajam turizma PLACE2GO i štand Turkish Airlinesa te da na taj način prošire svoje vidike i otkriju nove destinacije za putovanja.

S obzirom na to da je Zagreb odavno prerastao ulogu pukog tranzitnog grada te i iz godine u godinu privlači sve više posjetitelja, logično je da su Grad Zagreb i Turistička zajednica važni partneri PLACE2GO sajma turizma. Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić istaknuo je: "Zagreb posljednjih 5 godina bilježi dvocifreni rast dolazaka turista, za što su zaslužni sve građanke i građani Zagreba. Budući da prema statističkim podacima 83 posto posjetitelja Zagreba dolazi iz inozemstva, vrlo je važno istaknuti da je Zagreb najsigurnija europska turistička destinacija te da uz združene napore svih gradskih službi tako i ostati", zaključio je gradonačelnik Bandić ističući da Zagreb kao destinaciju treba doći i doživjeti.

Značaj Međunarodnog sajma turizma PLACE2GO prepoznale su krovne turističke institucije kao što su Ministarstvo turizma, HTZ te TZ Grada Zagreba, čija je potpora ključna za uspješno održavanje Sajma. Vrijedi istaknuti i suradnju s Ministarstvom kulture na zanimljivom projektu Kulturne rute Vijeća Europe koje prolaze Hrvatskom, a koje će na jednom mjestu biti predstavljene na sajmu. Također, na velikom ekranu glavne pozornice premijerno će se prikazati video izložba "Vječne vode: život i ljepota. Hrvatski udio u europskoj baštini" koja je osmišljena povodom predsjedanja RH Vijećem Europe. Generalni pokrovitelj sajma već sedmu godinu je Turkish Airlines, a službeni prijevoznik Sajma je tvrtka Rent a Car Sixt.


Dodatne informacije o sajmu možete potražiti na službenoj web-stranici: www.place2go.org