Njene ELEN punionice nalaze se zasad, po jedna, u Jastrebarskom, Krapini, Labinu, Vukovaru, Slavonskom Brodu, Opatiji i Križevcima te četiri u Osijeku, tri u Varaždinu i pet ultrabrzih punionica u Koprivnici. Uskoro bi u probni rad trebale biti puštene i punionice u Vodicama, Metkoviću, Zadru, Bujama i Zagrebu, a do kraja godine u Rijeci, Umagu, Splitu, Dubrovniku, Šibeniku, Vinkovcima, Čakovcu te Ludbregu. HEP punionice za električne automobile, čiji broj i u Hrvatskoj raste zahvaljujući poticajima za njihovu kupnju - koje daje Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost - otvara uz pomoć lokalne zajednice, koja za tu infrastrukturu osigurava lokaciju odnosno parkirna mjesta.

Ukupna potrošnja energije električnog vozila triput je manja nego kod vozila na fosilna goriva (benzinska, dizelska), što znači da je potrebno i daleko manje fosilnih goriva za proizvodnju struje koju automobili koriste, od količine potrebne da bi se proizveli benzin odnosno dizelska goriva. Jednako važno je i to da električna vozila „proizvode“ daleko manje emisije CO2 i drugih stakleničkih plinova od konvencionalnih vozila, polovicu manje u ukupnom procesu od proizvodnje struje potrebne za njihov pogon do CO2 ispuštenog iz automobila u okoliš. Cijena električnih vozila i dalje je značajno veća od konvencionalnih, no što potražnja za njima bude veća, a očekuje se da hoće, te baterije u tim automobilima sve jednostavnije, i cijena će im padati.