Ove godine s nama su bili...

Posebno smo ponosni što Sensa dan iz godine u godinu sve više raste i što je i naših partnera sve više. Ove godine s nama su bili Adez, Franck, Jana vitamin, Meggle, Himalaya Herbals, kozmetičke kuće Oriflame, Skinfinity i Avon, Merkur osiguranje, Rio Mare, PIP dar pčela i prirode, Bio&Bio te Mali plac.

Na izložbenim prostorima u sklopu 'zelenog' sajma posjetitelji su se informirali o promotivnim aktivnostima partnera te su imali priliku isprobati njihove proizvode.

Na Sensa danu predstavio se AdeZ - novi brend napitaka biljnog podrijetla. Za sve posjetitelje organizirao je i food radionicu u suradnji s poznatom food blogericom Majom Brekalo, koja je pokazala svim zainteresiranima kako mogu brzo i jednostavno pripremiti zdrave i ukusne slastice - voćni smoothie, sladoled od smrznutog voća, kremicu od prosa te palačinke od pira. Veliki interes koji je izazvala radionica dokaz je da se ljubitelji Sensa dana vole zdravo hraniti, te isprobati nešto novo i originalno.

Na Sensa danu na sasvim poseban način, po prvi put u Hrvatskoj predstavljen je Jana vitamin refresh - novi okus za momentalno osvježenje. Linija Jana vitamin od ovog je proljeća bogatija za novi okus koji, osim osvježenja koje donose menta i limeta, doprinosi normalnom metabolizmu stvaranja energije. Aktivacija za novi Janin proizvod odvijala se na livadi Lipovo sjedište, a svi posjetitelji mogli su uživati u finom okusu Jana vitamin refresh te su na dar dobili Jana vitamin refresh masku za osvježenje. Nova Jana vitamin refresh zbog okusa mente i limete osvježava, dok vitaminima C, B3, B6 i B12 doprinosi normalnom metabolizmu stvaranja energije.

Superkvalitetan i fin Meggle Chia jogurt oduševio je brojne posjetitelje koji su imali priliku saznati više informacija o samom proizvodu. Pakiranja u bočicama idealna su za brzo uživanje u kvalitetnom obroku kad se žuriš, dok su pakiranja u čašicama stvorena za one koji vole uživati u jogurtima 'na žlicu' i njihovoj gušćoj, kremastoj teksturi. Kombinacija jagoda/ananas i posebno hranjivom kombinacijom jabuka/cimet/lan, koja osim chia sjemenki uključuje još jednu namirnicu iz kategorije superhrane - supervrijedne sjemenke lana!

Tvrtka Himalaya predstavila je cijeli asortiman Himalaya Herbals proizvoda koji se sastoji od proizvoda za oralnu higijenu, njegu tijela, lica te problematične kože. Posjetitelji su imali priliku testirati Himalaya Herbals proizvode, raspitati se o njihovoj kvaliteti i namjeni te dobiti uzorak. Himalaya Herbals postala je globalni brand koji je angažiran u znanstvenim istraživanjima sigurne, učinkovite i prirodne medicine usmjerene na održavanje zdravlja i ljepote u svakodnevnom životu. Tvrtka koristi drevne rukopise i stoljetno znanje za odabir najmodnijih biljaka za svaki svoj proizvod.

Blagotvorna bilja koja nalazimo u prirodi imaju pozitivan utjecaj na naš organizam, a često ih koristimo za opuštanje u onim trenutcima kada nam je potrebno vrijeme za sebe. Tada tražimo nešto što će nas okrijepiti, dati nam potrebnu dozu energije i pomoći nam da nastavimo dalje s našim dnevnim obavezama. Stoga je tvrtka Franck predstavila novu liniju čajeva koja uključuju sve navedeno, a dolaze u nekoliko okusa  Detox čaj, Calm, Immune i Energise. Osim čajeva svi posjetitelji Sensa dana mogli su isprobati i Franck Coffee&GO kavu namijenjenu svima koji žive ubrzanim tempom života, a ipak su im neprocjenjivi trenuci uživanja u svojem omiljenom napitku.

Na korneru Merkur osiguranja posjetitelji su se mogli informirati kako se na najbolji način pobrinuti o svom zdravlju i zdravlju najbližih. U Merkur osiguranju sigurnost je obojena zeleno, a već dugi niz godina ključni dio strategije ove renomirane osiguravajuće kuće su - aktivna prevencija i briga o zdravlju. Za svoje osiguranike kreirali su health4me Premium program dodatnog zdravstvenog osiguranja koji osiguranicima omogućuje liječenje u najboljim zdravstvenim ustanovama. A kroz preventivni fit4life program prevencija se prilagođava željama i potrebama pojedinca.

Kozmetička kuća Avon predstavila je najnoviji Avonov California look uz kapljice iluminatora, mark. štambilje za šminku i maskare u boji, ljubitelji parfema mogli su isprobati nove mirise Attraction Sensation za nju i njega te se informirati i o zaštiti za sunce uz novi AvonCare Sun losion za djecu u suradnji s Disney Frozen crtićem.

Prvi hrvatski premium brend kozmetike SKINFINITY predstavio je proizvode za njegu nakon sunčanja. Najčešće u obliku kreme, gela ili losiona, proizvodi za njegu nakon sunčanja koži donose prijeko potrebnu regeneraciju i hidrataciju. Nerijetko, na koži stvaraju efekt hlađenja koji donosi instantno osvježenje nakon cijelog dana provedenog na plaži ili vrućim gradskim ulicama. Mirela Ilenić, direktorica razvoja brenda SKINFINITY za posjetitelje Sensa dana organizirala je radionicu unutar koje su posjetitelji mogli sami izraditi zlatno suho ulje za preplanuli izgled nakon sunčanja te gel nakon sunčanja.

Švedski kozmetički brend Oriflame ponudio je uslugu profesionalne analize kože lica uz vrhunski API uređaj te analizu sastava tijela uz TANITA analizator. Svi zainteresirani mogli su isprobati njihove Wellness proizvode i naučiti kako izgledati predivno iznutra i izvana. Oriflame u svojoj ponudi ima niz znanstveno naprednih kolekcija za njegu lica prilagođenih potrebama svake kože – NovAge setove za njegu lica koji se temelje na tehnologijama za pomlađivanje kože te ekstraktima biljnih matičnih stanica za očuvanje mladenačkog izgleda.

Već trideset godina tvrtka PIP prisutna je na Hrvatskom tržištu s inovativnim proizvodima na bazi meda, propolisa i matične mliječi. Predstavili su se širokom paletom proizvoda od medno propolisnih sirupa, Dermapip linije namijenjene za njegu suhe, osjetljive i oštećene kože tijela i lica do Zlatne linije medova iz koje su posebno izdvojili Med hrvatskih pčelara. Inovacije se najbolje ogledaju i u Farmakol liniji dodataka prehrani i kozmetici.  Paleta proizvoda zaokružena je linijom medova za ugostiteljstvo te mednim likerima - medica Pater i biljni liker Sv. Ambrozije dar pčela i prirode te Energypip i Coffeemed proizvodima.  

Svi koji su posjetili prostor Rio Mare osim što su se mogli informirati o novim proizvodima dobili su i plan prehrane koje im je osmislila nutricionistica mr.sc. Irena Švenda, voditeljica Adhara centra za nutricionizam i ayurvedu. Putem ispunjenog upitnika Irena im je pomogla pri izradi zdravog plana prehrane te im je pružila potrebne informacije koje će im dalje služiti kao smjernice za zdravu prehranu.

Najpoznatiji koncept trgovina sa 100% ponudom organskih proizvoda u regiji bio&bio ponudio je široku lepezu certificiranih i zdravih organskih proizvoda po promotivnim cijenama. Svi su imali priliku uživati u organskoj, fair-trade premium kavi, svježe cijeđenim sokovima, veganskim superfood napicima i smoothiejma te ukusnim delicijama s eko imanja Zrno.

Na ovogodišnjem Sensa danu bio je i Mali plac. On je okupio lokalne male proizvođače hrane koji uzgajaju i proizvode hranu na organski, ekološki, biodinamički ili permakulturni način, što je omogućilo posjetiteljima da se upoznaju s domaćim OPG-ovcima (Arka delicija, Ekomedo, EKO Miklec, Iris i Branimir delicije, Leline prirodne masti, OPG Hajek, Opg Vabec, People2People, Prirodni enzim - čuvar doma i okoliša, Qala, Super Danko).

Mare Milin, Filip Hofer Svi sadržaji Sensa dana uvijek su besplatni zahvaljujući našim suradnicima i predavačima, ali posebno zahvaljujući našim partnerima. Ove godine bilo ih je više nego ikad, a mnogi od njih upravo na Sensa danu predstavili su svoje nove proizvode...