Tehnologija nam pomaže da radimo na daljinu, pratimo online nastavu, naučimo nove jezike, alate i programe, da zavirimo u nikad posjećene muzeje i gledamo izložbe koje možda više nećemo imati priliku vidjeti. Virtualni svijet omogućuje nam da s glavom na mekanom jastuku i odjeveni u kućni ogrtač gledamo kazališnu predstavu nazdravljajući čašom najdražeg pića. Virtualni svijet nam je i svojevrsna knjižnica na dlanu jer imamo priliku odabrati i čitati naslove koji nam možda nisu bili dostupni u knjižnicama. Digitalizacija nam je omogućila da bez odlaska do kioska, uz samo nekoliko klikova na pametnom telefonu, uđemo u svijet najdražih časopisa koji sada dolaze u naše domove u obliku digitalne pretplate.

Digitalna pretplata spašava nas od čekanja u redu. To znači da više nema kilometarskih redova (jer ako stojimo dva metra od kupca ispred nas, čini se kao da nas kilometri dijele od prodavača) i neizvjesnosti koja raste dok si ponavljamo pitanje – hoćemo li uopće naći časopis po koji smo došli?! Digitalna pretplata znači da više nema uzalud potrošenog vremena.

I dok nam obavijesti s najdražih aplikacija neprestano donose vijesti o COVID-19 (i dobro je da smo informirani, ali ne treba pretjerivati), za neke trenutke u danu ipak biramo koktel modnih vijesti, grafikone kulturnih pojmova, popis najgledanijih filmova u doba karantene ili kako napraviti Pavlovu tortu čak i ako smo najveći amateri u kuhinji.

Želimo putovati u prostor i vrijeme koji će nas odmaknuti od loših vijesti. Stavljamo pauzu na sada i ulazimo u svijet listanja stranica najdražeg časopisa koje otkrivamo na svojim prijenosnim ekranima. Vjerujte nam, nitko vam neće zamjeriti zbog tog užitka. On je u ovom slučaju potpuno etički opravdan.

I da, minimalizirali smo putovanje zrakoplovom, ali zato smo sigurno i brzo stigli na odredišta koja nas vesele. Urednici časopisa u ovom su slučaju zamjenski turistički vodiči koji su za vas pažljivo birali odredišta i ono što nikako ovaj mjesec ne biste smjeli propustiti. Na svakoj novoj stranici nude vam alternativno putovanje i pronalazak čarolije koja će vam ispuniti trenutke svakodnevice.

Ova će vam stranica na vašem putovanju biti alfa i omega, baš poput Google Street Viewa, olakšat će vam kretanje i odvesti vas do željenog cilja. Na ekranu svog mobitela ili računala tako se možete pretvarati da ste gledanjem naslovne stranice časopisa koji vas zanima došli na aerodrom u Charlestonu i da u zraku osjećate čestice novog Chanelova parfema koji vam otkriva ljupka diva na prvoj stranici. Listate, putujete, otkrivate.

Kakav nevjerojatan resurs, zar ne? Ova nova dimenzija za tvrtku Adria Media Zagreb je poput beskrajno duboke fontane u koju se ubacuju kovanice kao simbol velikih želja usputnih prolaznika. Možete putovati i istraživati čari prirode koje možete pronaći samo u National Geographicu kao objektivnom dokumentu svijeta u kojem živimo.

Čitajući Story možete postati lifestyle znalac i najbolji poznavatelj svih događanja u proteklom tjednu, ali i priča koje su ispunile domaću i stranu scenu.

Možete usvojiti savjete kako biti posebno zavodljivi baš kao što to priliči samo pravoj Cosmopolitan dami. Elle će vam otkriti po čemu je posebna novootvorena prodavaonica Gucci na drugom kraju svijeta. Neopterećeni, oduševljeni snijegom u proljeće i blagoslovljeni ljetnom kišom, u Sensi ćete otkriti kako pronaći svoj mir i kako se meditacijom teleportirati na potpuno novo mjesto.

Ako želite biti potpuno drukčiji od drugih, Storybook će vam ispuniti tu želju. Na njegovim ćete stranicama pronaći glamurozne detalje poput tko je najveća modna inspiracija velikog Jeana Paula Gaultiera, što znači OTHERNESS, kako se definira ženska snaga te mnoga druga modna i beauty čudesa.

Story Gourmet omogućit će vam da budete svagdje odjednom. Geoprostorna udaljenost ostavljat će vas u želji, gladnima još kvalitetnog sadržaja i žednima kapljicom savršenog vina više.

Story vjenčanja će u vaše domove donijeti najbolje ljubavne priče. Bit će digitalni vodič za mladence, parove koji u svojim rukama imaju ključ ljubavi koji otvara sva vrata svijeta, a vode ih u avanturu zvanu - brak. Putovanje u naš digitalni svijet časopisa omogućit će vam kontakt s tijelom, novom hranom, novim vodama, novim mirisima, novom svjetlošću, novim jezicima.

Zar nije neobično što u ovom trenutku, izloženi nevidljivoj prijetnji infekcije, kad nas upozoravaju da trebamo uskratiti svaki kontakt i da se trebamo povući, mi zapravo možemo, iako zatvoreni u svoja četiri zida, proputovati cijeli svijet? A kad putovanje završi i shvatite da ste u svom dnevnom boravku, napravite si najdraži koktel i osvijestite koliko vam mediji pomažu u tome da vam vanjski svijet istodobno postane i blizak i vrlo udaljen. I budite sretni zbog toga!