Održiva i svjesna kupnja – bez ustupaka kad je riječ o stilu i funkcionalnosti. Ovaj je zahtjev za mnoge u međuvremenu postao nešto što se podrazumijeva, međutim pri kupnji je katkad izazov. Potraga za posebnim i istodobno održivim proizvodima vezano za parfeme došla je kraju! Nova marka mirisa hej:pure oduševljava održivošću koja je zabavna! Svježe, čiste mirisne kreacije i stilski dizajn ambalaže uz vrhunsku stopu recikliranja od 98 posto. Od mirisnog ulja do sklopive kutije, tema održivosti u ovom je konceptu mirisa posve nanovo promišljena: svaki miris sadrži posebne, prirodne sastojke koji potječu iz odgovornog uzgoja sirovina u poštenim radnim uvjetima. Parfumerski zahtjevni mirisi zaslužni su za dobar osjećaj ostvaren čistom, 100 posto veganskom recepturom – potpuno bez kontroverznih sastojaka poput palminog ulja, UV filtra i bojila. Ne sadrži plastične poklopce i celofansku foliju kao mjera za suzbijanje poplave plastikom. Društveni angažman i promicanje projekata zaštite voda i mora podupiru ovu zamisao. Tri klimatski neutralna mirisa koja se proizvode u Njemačkoj – pure flower, pure water i pure wood – bit će dostupna od početka lipnja 2022. ekskluzivno u Müllerovim poslovnicama.

hej:pure – potpuno ekološki
Miris hej:pure je prvi potpuno održivi koncept mirisa proizvođača Mäurer & Wirtz te u ovoj seriji vodi brigu o čitavom lancu stvaranja vrijednosti: od odgovorno uzgojenih resursa preko potpore društvenih i ekoloških projekata povezanih s okolišem pa sve do održivog, recikliranog i obnovljivog materijala ambalaže. I u recepturama za mirise preuzima se odgovornost: kao „Clean Fragrances“ mirisi ne sadrže kontroverzne sadržaje te su 100 posto veganski. Cathrin Amissah, senior brand manager sustainability u tvrtki Mäurer & Wirtz, govori o ovom projektu bliskom srcu: „Preuzimanje odgovornosti za nas kao poduzeće počinje već pri osmišljavanju koncepta. Za mene kao voditelja marke najljepši je dar osmisliti ovako divan i istodobno održiv proizvod te tako dati pozitivan doprinos ne samo našim korisnicima nego i našem okolišu i društvu.“

Održiva ambalaža: Reduce – Reuse – Recycle
Vezano za izbjegavanje otpada i štednju resursa hej:pure odlikuju tri kriterija: #REDUCE – bočica je izrađena od recikliranog stakla te svjesno ne stavljamo plastični poklopac. Sklopive kutijice izrađuju se od kartona proizvedenog od 100 posto obnovljivih vlakna s FSC certifikatom, dok se u tisku rabe isključivo ekološke boje na bazi vode; #REUSE – štrcaljka se može jednostavno i potpuno skinuti s lijepih bočica te se prazne staklene bočice mogu iskoristiti u drugu svrhu; #RECYCLE – svi dijelovi ambalaže (štrcaljka, staklena bočica, sklopiva kutijica) mogu se reciklirati te im je vanjski institut „Cyclos“ dodijelio certifikat zahvaljujući vrhunskoj stopi recikliranja od 98 posto.

Društveni angažman
Serija mirisa na dva načina provodi ekološki-etičku odgovornost: #GOODFORCOMMUNITIES: Svaki od ovih triju mirisa sadrži „Hero Ingredient“, poseban sastojak koji je proizveden na održiv i društveno prihvatljiv način te potiče poštene radne uvjete u regijama. #GOODFORTHEPLANET: Cijela serija mirisa klimatski je neutralna. Proizvođač mirisa dobrovoljno kompenzira CO2 otisak tako da poduzeće u suradnji s Climate Partnerom podržava projekte za zaštitu prirode, koji osiguravaju čistu pitku vodu u jednoj zajednici u Ugandi, te s organizacijom „Plastic Bank“ podržavaju suzbijanje onečišćenja oceana plastikom.

pure (2).jpg
promo 

Marka mirisa s društvenom odgovornošću

Naša mora tonu u plastici! S idejom suzbijanja poplave plastičnog otpada u morima i promicanja čiste vode za ljude i okoliš hej:pure podržava projekte odabranih humanitarnih organizacija poput WWF-a (organizacija za zaštitu prirode World Wide Fund for Nature Germany). Poplava plastičnog otpada: WWF se poticanjem razvoja infrastruktura za recikliranje u jugoistočnoj Aziji zalaže za zaštitu svjetskih mora s pomoću model-projekta za izbjegavanje poplave plastičnog otpada i suzbijanje njezina uzroka. Informativne i obrazovne kampanje namijenjene lokalnom stanovništvu te provođenje radionica i tečajeva brinu se za jačanje ekološke svijesti. Potiče se izbjegavanje uporabe jednokratne plastike u turizmu, smanjivanje plastičnog otpada na zaštićenim morskim područjima te izgradnja sustava za odlaganje otpada.


Miris hej:pure u suradnji s Climate Partnerom kompenzira CO2 otisak u sljedećim projektima za zaštitu prirode koji su dobili oznaku Gold Standard: Projekt Plastic Bank brine se za to da u more dospijeva manje plastike te se ona umjesto toga reciklira, a u projekt uključuje i stanovništvo. U Haitiju, Indoneziji, Brazilu i na Filipinima lokalno stanovništvo skuplja plastično smeće s plaža pa tako plastični otpad iz oceana mogu zamijeniti za novac, namirnice, pitku vodu ili školarinu.

Spouts: Projekt koji se također provodi s Climate Partnerom u sklopu kojega se obiteljima s niskim primanjima u Ugandi dijele keramički filtri za vodu. Keramički filtri uklanjanju 99,9 posto bakterija i sprečavaju širenje teških bolesti. Tako se projektom štiti zdravlje ljudi koji inače ne bi imali pristup čistoj pitkoj vodi, a ujedno se štiti i okoliš: Kako bi dostupna voda postala pitka, brojne obitelji nemaju druge nego prokuhavati vodu. Tako nastaju velike emisije CO2 te se sijeku sve veće šumske površine kako bi se osigurale dovoljne količine drva ili drvenog ugljena nužne za prokuhavanje vode, ovisno o regiji.

Clean Fragrances
Pojmom „Clean Beauty“ označavaju se proizvodi koji ne sadrže kontroverzne sastojke i koji nisu ispitivani na životinjama. „Clean“ pritom ne znači „bolje od“, nego „ne sadrži“ određene kritične sastojke o kojima se raspravlja. I kod hej:pure mirisa vrijedi „Manje je više!“ Stoga su svi mirisi 100 posto veganski, ne sadrže ftalate, mineralno i palmino ulje, UV filtre i bojila.

pure.jpg
promo 

hej:pure – pure flower
Transparentni cvjetni miris, čist poput nježnih cvjetova na toploj ljetnoj kiši

Hero Ingredient
Ulje damask ruze – dobiveno iz odgovornog uzgoja u Bugarskoj.
pure flower sadrži sastojke koji potječu is CSR programa „Naturals Together“
Društveni angažman
Pošteni radni uvjeti, transparentnost, poštovanje okoliša i bioraznolikosti

(Parfemska kuća: Firmenich)

cvjetno – elegantno– čisto
ženstveno

pure (3).jpg
promo 

hej:pure – pure water
Transparentni vodeni miris, čist poput svjetlucavog mora obasjanog suncem pod plavim nebom

Hero Ingredient
Ekstrakt apsolut jasmina – dobiven iz odgovornog uzgoja u Indiji.
CSR program „LMR Naturals“ i lanac isporuke s certifikatom „For Life Certified“ (by Ecocert) (Parfemska kuća: IFF)
Društveni angažman
Odgovorna, ekološki održiva poljoprivreda i pošteni za regiju iznadprosječni prihodi

vodeno – čisto – s morskim akordom
ženstveno

hej:pure – pure wood
Transparentni, drvenasto-voćni miris, čist poput svježe jutarnje rose na nježnim listovima ljetne šume

Hero Ingredient
Vetiver ulje – proizvedeno odgovornim uzgojem na Haitiju
CSR program „Naturals Together“
(Parfemska kuc2a: Firmenich)

Društveni angažman
Bolja dostupnost medicinske skrbi, obrazovanja, obuke i sporta u zajednici

drvenasto – toplo – čisto – voćno
unisex

Puristički dizajn
I dizajn hej:pure mirisa je prirodan i reduciran: Na smeđoj, purističkoj bočici koja podsjeća na apotekarsku bočicu s udjelom recikliranog stakla nalazi se bijeli natpis koji sadrži samo naziv marke i mirisa. Umjesto uobičajenoga plastičnog poklopca u ovom dizajnu bočica je ukrašena tek malom metalnom kvačicom koja služi za transport i sprečava istjecanje sadržaja. Mat srebrni raspršivač lako se skida i odvaja od staklene bočice. Sklopiva kutijica s FSC certifikatom sastoji se od 100 posto recikliranog vlaknastog materijala. Svakoj inačici mirisa posvećen je vlastit svijet boja, koji preko organskih dizajnerskih elemenata na prirodnoj kartonskoj pozadini krasi sklopivu kutijicu: pure wood krase prirodni zeleni tonovi, pure flower ružičaste nijanse, a pure water plavo-tirkizni tonovi. Mirisi se nude posve bez celofana, a time ujedno i bez dodatne plastike. Svi se materijali mogu zasebno odložiti u kontejneru za staro staklo i stari papir te u žutom kontejneru kako bi se reciklirali. I to do 98 posto.

Održivost koja dopire do potrošača
Dva održiva partnera, jedna vizija: Mäurer & Wirtz lansira svoju održivu prestižnu marku hej:pure kod svojeg ekološki osviještenog trgovačkog partnera Müllera – sa zajedničkim ciljem etabliranja održivosti kao perspektivnog pokreta u parfemskoj branši. Zbog želje za savjesnijim ophođenjem sa sastojcima i interesom za posljedice na okoliš koji su ujedno osnaženi pandemijom potražnja za održivim kozmetičkim proizvodima neprestano raste. Miris hej:pure tako postaje zanimljiv potrošačima, ali i trgovačkim partnerima poput Müllera, koji prepoznaju potrebe kupaca i žele ponuditi odgovarajuće proizvode. Budući da je promicanje zaštite okoliša glavni prioritet u Müllerovoj filozofiji poduzeća, ovaj trgovački partner sada je zadovoljan što može ponuditi hej:pure, dosljedno održiv koncept mirisa na svojem primarnom području parfumerije: pošteni i veganski sastojci u održivoj i smanjenoj ambalaži koja se može reciklirati – ujedno klimatski neutralan proizvod proizveden u Njemačkoj, u kombinaciji s potporom društvenih i ekoloških projekata.

Pure flower, pure water, pure wood šire čistu prirodu:

Eau de Parfum 50 ml 260kn*
*Preporučena maloprodajna cijena s PDV-om.

Mirisi pure flower, pure water i pure wood dostupne su od početka lipnja 2022. u svim Müllerovim poslovnicama.