Održivo putovanje i odmor usmjeren na prirodu trend je u sve većem porastu. Njemačka turistička zajednica (DZT) provela je anketu među 259 predsjednika uprava i voditelja ključnih kupaca u djelatnosti međunarodnog putničkog prijevoza, čiji su rezultati pokazali da tri četvrtine njih očekuje porast potražnje u ovom segmentu tijekom iduće tri godine. DZT je uočio ovaj trend i osmislilo globalnu kampanju Embrace German Nature.

Petra Hedorfer, glavna izvršna direktorica DZT-a: „Nakon dvije godine pandemije koronavirusa ljudi veći naglasak stavljaju na svoj utjecaj koji imaju u ulozi putnika, i to na održivost i na svoju želju za doživljajem netaknute prirode. Embrace German Nature nastavak je našeg niza marketinških kampanja u kojima redovito naglasak stavljamo na prirodu i rekreaciju te na održivost kao ključne elemente našega brenda. Prema podatcima istraživačko-konzultantske tvrtke IPK International, Njemačka je među Europljanima već sada druga najpopularnija destinacija u svijetu kada je riječ o putovanjima temeljenima na doživljajima u prirodi. Rezultati ankete Destination Brand 21, koju je provela konzultantska tvrtka Inspektour, pokazuju da važna izvorna tržišta receptivnog turizma u Njemačkoj ovu zemlju vide kao destinaciju izvrsnu za bijeg na selo i održivi odmor. Naš je cilj nastaviti graditi na temelju ove pozicije promoviranjem odmora u ruralnim regijama, duljih boravaka i održivog turizma.“

s lijeva na desno:  Snježana Slijepčević (asistentica veleposlanika), Cristian Sallai (DZT), Mr Harald Sieber – zamjenik veleposlanika Njemačke u Hrvatskoj, Maja Lunić (DZT), Sanja Berc (PR Njemačkog veleposlanstva u Hrvatskoj)
Dražen Kokorić S lijeva na desno: Snježana Slijepčević (asistentica veleposlanika), Cristian Sallai (DZT), Mr Harald Sieber – zamjenik veleposlanika Njemačke u Hrvatskoj, Maja Lunić (DZT), Sanja Berc (PR Njemačkog veleposlanstva u Hrvatskoj)

Kampanja Embrace German Nature predstavlja karakteristične krajolike kako bi se ljubitelje prirode i slobodnog vremena potaknulo i nadahnulo da posjete Njemačku. Naglasak je na doživljajima vezanim za očaravajuće krajolike ove zemlje i istraživanju nekih od manje poznatih regija, a sve u sklopu autentičnog i pojedinačno prilagođenog doživljaja.

Središnji je element kampanje sačinjen od kreativnog sadržaja koji se prezentira na mikrostranici koja je središnje mjesto za inspiraciju. Na mrežnom se mjestu nalazi i videozapis o kampanji. Za provođenje kampanje DZT se služi novim digitalnim alatom. U videozapisima će se prvi put koristiti 8D zvuk, kojim se omogućuje da zvukovi s mora, planina, šuma i livada, rijeka i jezera budu simulirani iz osam različitih smjerova.

Zanimljivi podatci o Njemačkoj kao destinaciji za ljubitelje prirode

Trend putovanja koji se temelji na doživljajima u prirodi u sve je većem porastu:
• Među Europljanima koji putuju po cijelome svijetu Njemačka se našla na drugome mjestu ljestvice destinacija za putovanja koja se temelje na doživljajima u prirodi.
• Izleti usmjereni na doživljaje u prirodi druga su najpopularnija vrsta odmora za posjetitelje Njemačke (35 posto).
• Putovanja usmjerena na doživljaje u prirodi jedna su od vrsta odmora za koju se vjeruje da će u budućnosti najvjerojatnije imati još istaknutiju ulogu.
• Za sedam osnovnih europskih tržišta ukupan broj potencijalnih putnika zainteresiranih za „provođenje vremena u prirodi“ je 65,8 milijuna, dok je 46,6 milijuna njih zainteresirano za „odmor na selu“.
• Izvješće o održivom putovanju koje je 2021. godine objavila stranica booking.com.
o Čak 83 posto ispitanih smatra da je održivo putovanje od ključne važnosti.
o Njih 61 posto kaže da je pandemija pojačala njihovu želju za održivijim putovanjima u budućnosti.

Njemačka kao vrhunska destinacija za ljubitelje prirode:
• Trećina kopnene površine Njemačke nalazi se pod posebnom zaštitom kao park prirode ili nacionalni park
o 16 nacionalnih parkova
o 104 parka prirode
o 16 UNESCO-ovih rezervata biosfere
• 3 UNESCO-ova mjesta svjetske prirodne baštine
• 300.000 km označenih pješačkih staza te više od 76.000 km dugih biciklističkih staza
• Više od 350 certificiranih spa i zdravstvenih resorta
• Više od 100 panoramskih i tematskih staza
• 13 vinorodnih regija

Turistička infrastruktura:
• 14 mjesta u Njemačkoj certificirano kao održiva turistička destinacija
• Svi InterCity i InterCityExpress vlakovi njemačkoga željezničkog operatora Deutsche Bahna voze na zeleni električni pogon
• Više od 1300 certificiranih mogućnosti smještaja za održivi odmor
• Oko 1500 smještajnih kapaciteta nosi oznaku potvrde kvalitete Wanderbares Deutschland, što znači da s osobitom ljubaznošću dočekuju šetače
• 5800 biciklistima prilagođenih pružatelja smještaja Bed & Bike

S više od 30 posto kopnene površine pod posebnom zaštitom kao park prirode ili nacionalni park Njemačka je idealna destinacija za odmor u srcu prirode.

 U galeriji pogledajte kako je bilo na Embrace German Nature press eventu u Zagrebu:

Dražen Kokorić Embrace German Nature: