Franck i Kraš danas su predstavili uzbudljivu suradnju koja donosi nove okuse Franck Cappuccina inspirirane poznatim Kraševim pralinama: Bajadera, Griotte i Fontana. Novi okusi Franck Cappuccina osmišljeni su za uživanje u okusu kave i prepoznatljivim slatkim notama, stvarajući jedinstveno iskustvo za ljubitelje slastica i instant cappuccino napitaka.

„Povezivanje našeg znanja o cappuccinu s popularnim okusima Kraševih pralina rezultiralo je napitcima koji pružaju nezaboravno uživanje u svakom gutljaju. Franck Cappuccino je lider u ovoj kategoriji, a potrošači posebno ističu kvalitetu, stalne inovacije i bogatstvo okusa. Istraživanja pokazuju da potrošači imaju svoje omiljene okuse, no istovremeno su otvoreni za isprobavanje novih varijacija zbog čega se posebno trudimo ponuditi im atraktivne opcije. Osim velikog izbora okusa, najveća prednost Franck Cappuccina leži u savršeno uravnoteženom okusu, što ga čini idealnim izborom za uživanje kroz dan,“ istaknula je na predstavljanju Anđelka Mijatović, Senior Brand menadžerica u Francku.

Amalija Kondor, Rukovoditeljica Razvoja i Kontrole kvalitete u Francku_ Matej Marinović, Senior Brand menadžer iz Kraša_ Anđelka Mijatović, Senior Brand menadžer iz Francka .jpg
promo 

„Povezivanje znanja i majstorstva tehnologa dviju velikih kompanija sa stoljetnom tradicijom rezultirala je stvaranjem proizvoda koji objedinjuju najbolje od oba svijeta – kremastu teksturu Franck Cappuccina i kultne okuse naših pralina. Stalno se trudimo našim potrošačima ponuditi neka nova iskustva uživanja u omiljenim okusima te vjerujemo da će ljubitelje pralina i cappuccina osvojiti ova nova interpretaciji kultnih Kraševih klasika,“ Matej Marinović, Senior Brand menadžer iz Kraša.

Svaki od tri nova okusa donosi drugačiji doživljaj: Bajadera otkriva aromu nugata i prženih badema, Griotte kombinira tamnu čokoladu s voćnim notama višnje, dok Fontana pruža osvježavajuću mentu u tamnoj čokoladi. Ovi napitci, idealni za pripremu u hladnoj i toploj varijanti, osmišljeni su tako da zadrže karakteristike svojih čokoladnih uzora.

Predstavljeni novi okusi Franck cappuccina inspirirani Kraševim pralinama_1.jpg
promo 

Kako je istaknula Amalija Kondor, rukovoditeljica Razvoja i Kontrole kvalitete u Francku, proizvodi su razvijeni tako da se mogu lako pripremati u hladnoj i toploj varijanti, „Svaki od novih okusa pažljivo je razvijen kako bi zadržao specifičnosti pralina i pružio jedinstven užitak po kojem je Franck Cappuccino prepoznatljiv – kremoznost i bogatu pjenu, bez obzira na način pripreme.“

Predstavljeni novi okusi Franck cappuccina inspirirani Kraševim pralinama_2.jpg
promo 

Novi okusi Franck Cappuccina

Bajadera - svaki gutljaj otkriva bogatstvo aroma nugata. Ova slatka harmonija postepeno se razvija u orašaste note prženih badema, stvarajući savršenu ravnotežu. Kremasta čokoladna tekstura dodatno zaokružuje doživljaj, čineći ovaj cappuccino pravim izborom za ljubitelje klasičnih slastica.

Cappuccino Bajadera.jpg
promo 

Griotte donosi sofisticiranu kombinaciju tamne čokolade i alkoholnog punjenja, koje savršeno balansira sočne note višnje. Ovaj cappuccino nudi jedinstveni doživljaj, gdje se voćna svježina susreće s bogatstvom čokolade, stvarajući nezaboravan okus koji će vas oduševiti.

Cappuccino Griotte.jpg
promo 

Fontana pruža ledeni doživljaj mente, “upakiran” u kockicu tamne čokolade. Ovaj cappuccino osigurava osvježavajući osjećaj, savršen i za toplu i za hladnu pripremu. Svaki gutljaj pruža harmoničan spoj okusa koji osvaja, idealan za sve prigode.

Capuccino Fontana.jpg
promo 

Novi okusi Franck Cappuccina dolaze u pakiranjima s prepoznatljivim vizualnim elementima Kraševih pralina zbog kojih će potrošači moći lako pronaći željeni okus na policama trgovina.

Dostupni su u ugostiteljskim objektima, svim većim formatima trgovina u regiji po preporučenoj neobvezujućoj maloprodajnoj cijeni (Franck Cappuccino Bajadera, 4,29 EUR; Franck Cappuccino Griotte, 3,89 EUR i Franck Cappuccino Fontana, 3,89 EUR), kao i Franck Experience Storeu i webshopu te Kraševom maloprodajnom lancu i ugostiteljskim objektima.