Vodeći lanac drogerija – dm, udruga P.I.N.K.-life i magazin Story i ovog listopada, već 7. godinu za redom organiziraju projekt kojim osvještavaju javnost o važnosti borbe protiv karcinoma dojki.

Građani STORYPINKRIBBON donatorsku akciju mogu podržati u razdoblju od 1. do 31. listopada kupnjom određenih, posebno označenih proizvoda u dm trgovinama.

Udruga P.I.N.K. – life pomoću prikupljenih sredstava provodi razne radionice, od nutricionističkih do radionica pružanja psihološkog savjetovanja, a sve u cilju pomoći ženama oboljelih i operiranih od karcinoma dojke, ali i ostalih karcinoma.
U dm trgovinama diljem Hrvatske mogu se pronaći posebno označeni proizvodi od čije prodaje dm – drogerie markt donira 5% za rad udruge P.I.N.K.-life.

PINK_RIBBON_2025_Oglas_story_opt.jpg
Foto: Story

Uz vlastite dm marke - Balea i Alverde - akciji su se priključili i partneri: CL, Biobaza, Bionsen, Borotalco, Ben & Anna Natural Care, B.U, Equilibra, Koozmetik, Immortella, Dove, La Roche-Posay, L’occitane, Lidera, Sebamed, Melem, MyCléa, Neutro Roberts, Salt of the Earth , Fresh&Clean, Nivea, L’Angelica, Tesori d'Oriente, Ziaja i Vichy.


Magazin Story je prvi medijski brend u Hrvatskoj koji je još davne 2011. pokrenuo obilježavanje mjeseca borbe protiv raka dojke kroz višerazinski projekt Story Pink Ribbon.

Sačuvajmo zdrave dojke' moto je spomenute akcije kojoj je cilj kontinuirano osvještavanje o važnosti borbe protiv raka dojke tijekom cijele godine, a sudionici ovogodišnje press konferencije su uz razgovor o ciljevima ove inicijative i rezultatima provedbe višegodišnje akcije 'Story x dm Pink Ribbon', predstavili i aktivnosti Udruge P.I.N.K. - life koje će se, uz podršku partnera udruge, provoditi tijekom listopada - mjeseca borbe protiv raka dojke.


Uz spomenuto prikupljanje sredstava, Pink Ribbon ukazuje i na važnost edukacije te preventive jer je karcinom dojke treći maligni uzrok smrti žena u Hrvatskoj, a čak 90% oboljelih od karcinoma dojke može se izliječiti ako se bolest otkrije na vrijeme.