1. Zašto Robin Sharma?
Robin Sharma autor je 15 bestselera, uključujući Redovnik koji je prodao svoj Ferrari, jednu od najprodavanijih poslovnih knjiga na današnjem tržištu. Njegov rad preveden je u 62 zemlje i na 75 jezika, što ga čini jednim od najčitanijih autora na svijetu. Osim što je vrlo tražen govornik na globalnoj razini, iznimno je cijenjen savjetnik koji je radio s predsjednicima uprava vodećih multinacionalnih kompanija prema magazinu Fortune 500 (Microsoft, Starbucks, Coca-Cola, GE, Nike, FedEx, i IBM, NASA, Yale University i Young Presidents Organisation itd.) te mnogim vođama diljem svijeta.

Jedan od najtraženijih menadžerskih konzultanata u svijetu dana od kojih posljednji bestseler The Leader Who Had No Title sadrži iznimne ideje vođenja o kojima će govoriti na seminaru.

2. Cilj seminara?
"Cilj ovog seminara je širenje ideje o novim pardigmama u poslovnom svijetu kroz vođenje prema snažnim načelima života koja će zaista živjeti među svim zaposlenicima neke tvrtke, a prije svega među njenim vodećim kadrovima - menadžerima", ističe Lea Brezar, direktorica Dhar medije i organizatorica Sharmina seminara u Zagrebu. "Dhar media, kao organizator, želi istaknuti važnost poslovanja prema novim performansama jer samo osviještenim i odgovornim postupcima prema sebi i okolini možemo stvoriti okruženje za rast i razvoj, što je na kraju mjerljivo i u brojkama.”- kaže Brezar.

"Robin Sharma u svojem će predavanju u sedam činjenica osobnog vodstva dodirnuti sve one aspekte nas samih koje smo zaboravili u tržišnoj utakmici s konkurencijom, bilo na osobnoj ili poslovnoj razini, što nam ne bi smio biti alibi već naprotiv – poticaj", kaže Brezar. Kao što Sharma ističe u jednom od intervjua "Biti hrabar i slijediti moralne i etične ideale, bez obzira kamo naša okolina ide." Važna je osobina koju treba imati svaki lider.

3. Vođenje bez titule – zanimljiva teza?
Kao što kaže mr. sc. Damir Jugo, jedan od sudionika seminara: "Oni koji vode mogu imati viziju, biti obrazovani, kompetentni, kreativni i hrabri, ali pravi lideri su samo oni sposobni svoju energiju i pozitivne osobine prenijeti na one koji ih žele slijediti. Razliku između lidera i onih koji vode čini upravo komunikacija."

Sharma i svi ostali predavači i gosti svojim će izlaganjem potaknuti i pridonijeti stvaranju drukčijeg poslovnog okruženja koje je nužno kako bi svi zaposlenici zaista davali svoj maksimum u kreativnosti i organizaciji posla.

Više informacija o seminaru možete naći na:
dhar-media.hr/robin-sharma-20-veljace-u-zagrebu/