U kampanji je riječ o konceptu ekonomije budućnosti, koja odgovara na klimatske promjene i krizu okoliša, promovirajući socijalno odgovornije, društveno uravnoteženije i pravednije gospodarstvo.
„Kampanja 'Upecaj staru haljinu i bez zlatne ribice stvori novo radno mjesto' je namijenjena mladoj, kreativnoj populaciji i ženama, posebice mladim modnim dizajnerima i stilistima koje pozivamo da se prijave na naš natječaj i dostave nam fotografije svojih kreacija izrađenih u duhu cirkularne ekonomije. Kako? Tako što će pronaći stare i/ili odbačene odjevne predmete i/ili otpadne tkanine, modne dodatke i ostale predmete koje društvo tretira kao 'smeće' i od tih predmeta stvoriti nove odjevne predmete i tako im udahnuti 'dušu' i produljiti život. Broj prijavljenih kreacija u kolekciji po dizajneru/ici ili timu dizajnera može biti između dvije i deset kreacija. Dizajneri/ce trebaju poslati fotografije starog, odbačenog predmeta i odjevnog predmeta koji je njihovom kreativnošću nastao iz tih odbačenih predmeta, dakle koristiti foto dokumentaciju PRIJE i POSLIJE“, pozivaju iz ORaH-a.
Sve će prijavljene kolekcije, najavljuju, prikazati na modnoj reviji koja će 2. srpnja održati u Zagrebu, a najbolju će kolekciju nagraditi kvalitetnim šivaćim strojem kojem će, sukladno filozofiji cirkularne ekonomije, biti udahnut nov život u vrijednim i sposobnim rukama nekog mladog dizajnera ili dizajnerice. Prijave će ocjenjivati žiri sastavljen od poznatih hrvatskih dizajnera/ica. Nakon kampanje čiji je cilj iz stare odjeće stvarati novu, a ne neprestano kupovati novu odjeću, ORaH će sličnom kampanjom pozvati i na restauraciju starog namještaja, kojem se također može udahnuti novi život.
Cirkularna ili kružna ekonomija novi je, revolucionarni koncept ekonomije 21. stoljeća, revolucionarno drugačiji pristup ukupnim gospodarskim procesima. Njezin je cilj, pojednostavljeno rečeno, od manjeg stvoriti više.