Helena, na vašem Facebook profilu piše da ste zaljubljeni u život. Što je to što vas čini zaljubljenima u život?

Zaljubljena sam u sve ono sto me okružuje: u ljude, životinje, energiju, prirodu. Odavno sam shvatila da se sve ono što se u početku činilo negativno, na kraju pretvorilo u pozitivno i transformirajuće iskustvo. Posljedica toga je da se uglavnom okružujem pozitivnim ljudima i nastojim na sve životne situacije gledati s pozitivne strane.

Što vas nadahnjuje za kreiranje maštovitih jela koja možemo vidjeti na vašem Instagram profilu?

Inspiraciju za rad pronalazim u raznim stvarima. Istraživanje na internetu, suradnja s ostalim influencerima i osluškivanje želja mojih pratitelja - sve me na neki način može inspirirati na stvaranje novog recepta.

Helena Malogorski: Veseli me što mogu pomoći ljudima da promijene život

Na Instagramu imate više od 30.000 pratitelja. Kako se odvijao taj "rast" popularnosti i što se vašoj publici najviše sviđa?

Velika prednost Instagrama su ključne riječi, odnosno hashtagovi, koji su meni pomogli da me prepoznaju neke velike stranice koje su prenijele moje radove. To mi je pomoglo da relativno brzo dođem do većeg broja pratitelja.

Također, suradnja s ostalim IG profilima je od velike koristi, počevši od toga da možete sklopiti zaista kvalitetna prijateljstva, ali i sudjelovati u raznim natjecanjima, dobrotvornim akcijama, čime vaše fotografije postaju dostupne velikom broju korisnika. Tada vas njihov engagement diže u top postove, koji po Instagram algoritmu omogućavaju rast profila. 

Iz razgovora s mojim pratiteljima otkrivam da najviše vole to što im osobno odgovaram na poruke, hvale kvalitetu i dizajn fotografija te ističu da sam im motivacija i inspiracija za prelazak na zdraviju prehranu.

Prepoznaju li vas ljudi na ulici, osjećate li se kao zvijezda?

Zna se dogoditi da me prepoznaju, ponekad mi priđu i pitaju za neki savjet u vezi s prehranom ili treningom. No moram priznati da se svaki put iznova iznenadim jer se ne smatram poznatom osobom i dosta sam introvertirana i samozatajna. S druge strane, zbog utjecaja društvenih mreža nitko od nas danas više nije anoniman i a to je nešto na što se svi moramo naviknuti.

Jesu li vaša publika pretežno mlađe osobe poput vas?

Moja publika su pretežno ženske osobe, od djevojčica pa sve do žena starije dobi. Na to sam izrazito ponosna jer zaista želim da moj način života dopre do što većeg broja ljudi, a ako vas netko tko je puno stariji od vas smatra autoritetom, onda znate da nešto radite kako treba. 


Helenu Malogorski, osim na Instagramu, možete pratiti i i na Facebook stranici Blendologia&Gen te na njenom YouTube kanalu Blendologia Croatia. Zajedno s majkom vodi tvrtku Gen koja se bavi prodajom samoniklog, jestivog bilja i biljnih dodataka prehrani, te vodi projekt Blendologia čija je svrha educiranje o sirovoj prehrani.