Magazin Sensa zahvaljuje ovogodišnjim partnerima Sensa dana Garnieru, Argeti, Ledu, Melemu, Stadi s linijom Ladival, Synlabu Hrvatska, Avonu, Pipu dar pčela i prirode, Himalayi, Malom placu, mobilnoj tržnici lokalne i organske hrane koja okuplja OPG-ove iz cijele Hrvatske te Next bikeu, sustavu javnih bicikala.

Zahvaljujući Argeti, posjetitelji Sensa dana imali su priliku doživjeti kasni doručak na travi. Okupljenima su podijeljene vrećice s Argeta Hummus namazom, grisinima, staklenkom svježeg korjenastog povrća i ledenim čajem s mentom, pa su na ležaljkama i dekicama rasprostrtim po livadi Lipovo sjedište uživali u brzom, a zdravom zalogaju na bazi povrća. Degustirali su novi veganski Argeta Hummus namaz koji dolazi u tri različita okusa i odličan je izvor vlakana pa može nadomjestiti cijeli obrok. Posebno valja istaknuti da Argeta Hummus povrtni namazi ne sadrži konzervanse, pojačivače okusa, umjetna bojila i gluten. Razlog tome je što su napravljeni na bazi samo nekoliko sastojaka - slanutka, limunske kiseline, začina i povrća.

Njemačka farmaceutska kompanija Stada predstavila se linijom za zdravo sunčanje Ladival. A kako se zaštiti od sunca otkrila je prim. dr. sc. Nives Pustišek, specijalist dermatovenerologije iz zagrebačke Klinike za dječje bolesti u sklopu Ladivalove radionice. Prilikom odabira zaštitnog sredstva treba obratiti pozornost ne samo na njegove sastojke i kvalitetu nego i na odabir zaštite širokog spektra djelovanja koja će blokirati štetne UVA, UVB i IRA zrake te imati visok zaštitni faktor kao što to imaju Ladival zaštitna sredstva za sunčanje. Zahvaljujući Ladivalu posjetitelji su imali priliku obaviti i besplatan pregled madeža, što je izazvalo golem interes.

Uz tjelovježbu te radionice i predavanja za osobni rast i razvoj, posjetitelji Sensa dana mogli su na Garnierovu štandu ljepote upoznati, isprobati i u nagradnom kvizu osvojiti njihove dvije nove linije za njegu kože i kose.Riječ je o Garnier BIO liniji proizvoda za njegu i čišćenje kože lica koja ne sadrži konzervanse poput parabena, sintetičkih boja i kemijskih filtara i ponosi se ECOCERT oznakom. Sve su formule veganske, ključni sastojci potječu iz obnovljivih izvora i iz organske proizvodnje, a većina se dobiva pravednom trgovinom, što donosi pravednu novčanu naknadu proizvođačima. U proizvodnji ove linije koristi se što je moguće više materijala koji su reciklirani ili se mogu reciklirati. Fructis Hair Food proizvodi također su načinjeni od veganskih formula koje se diče s čak 98 posto sastojaka prirodnog podrijetla, a nježno čiste i hrane vlasi.

Osvježenje od vrućine posjetitelji su potražili na Ledovu štandu gdje su mogli degustirati četiri okusa jedinstvenih i finih Higlife sladoleda spravljenih po recepturama smanjene količine šećera i masti. Highlife je novi član Ledo obitelji, a riječ je o funkcionalnom sladoledu sa smanjenim udjelom kalorija, s dodatkom proteina te 30 posto manje šećera i masti. Upravo zbog svojih funkcionalnih benefita, Highlife vam omogućava da bez grižnje savjesti konzumirate svoj omiljeni okus sladoleda.

Promotorice na Himalayinom štandu ljepote upoznale su posjetitelje s kozmetikom koja bazira svoje formule na ljekovitim ajurvedskim biljkama u sinergiji s modernim istraživačkim otkrićima. Himalaya Herbals postao je globalni brand koji se fokusira na znanstvenim istraživanjima sigurne, učinkovite i prirodne medicine, usmjerene na održavanje zdravlja i ljepote u svakodnevnom životu.

Novi Melemovi proizvodi mogli su se na Sensa danu nabaviti po prigodnim cijenama, na oduševljenje svih posjetitelja.A veliko zanimanje izazvali su Melem dezodoransi posebno formulirani da pružaju svježinu, ali i zaštitu osjetljivoj koži pazuha od isušivanja ili iritacija. Obogaćeni su prirodnim uljima i ekstraktima, a lišeni su sastojaka koji mogu naštetiti zdravlju kože: alkohola, aluminija i parabena. Dolaze u tri oblika i u četiri mirisne kolekcije: Dragocjena ulja, Ruža, Smilje i Riža.

Tijekom Sensa dana posjetitelji su se mogli informirati o laboratorijskim pretragama iz krvi zahvaljujući poliklinici Synlab Hrvatska. Njihova misija je pružanje dijagnostičkih informacija za zdraviji život, što postižu pouzdanom dijagnostikom, kroz pružanje usluga pacijentima i ustanovama s kojima surađuju. Pružaju više od 4000 različitih laboratorijskih pretraga, od kojih se u Hrvatskoj radi oko 200, a ostale pretrage se rade u suradnji s najsofisticiranijim laboratorijima unutar Synlab grupacije.

Na Sensa danu predstavljeni su i novi veganski proizvodi Avonove kolekcije Distillery koja slavi čistu ljepotu. Ova jedinstvena veganska linija sastoji se od kozmetike za njegu kože i makeup-a, a obiluje vrhunskim sastojcima, postojanim prirodnim pigmentima i jedinstvenim formulama.

Domaći proizvođač PIP dar pčela i prirode predstavio je prehrambene i kozmetičke proizvode na bazi pčelinjih proizvoda. Više od trideset godina tvrtka PIP prisutna je na Hrvatskom tržištu s inovativnim proizvodima na bazi meda, propolisa i matične mliječi. Posjetitelji su se imali priliku upoznati s njihovom širokom paletom proizvoda od medno propolisnih sirupa, Dermapip linije namijenjene za njegu suhe, osjetljive i oštećene kože tijela i lica do Zlatne linije meda. Inovacije se najbolje ogledaju i u Farmakol liniji dodataka prehrani i kozmetici, mednim likerima te Energypip i Coffeemed proizvodima. 

U Parku Maksimir stigla su i ljetna osvježenja s Malog placa, mobilne tržnice lokalne i organske hrane, na čijim su se štandovima mogli nabaviti domaći kolači, džemovi, sirupi, lokalno sezonsko voće te mnoge druge delicije. Na taj način posjetitelji su imali jedinstvenu priliku upoznati domaće OPG-ovce (OPG Korade, Horizont sirevi, Iris i Branimir delicije, Ekomedo, People2people, Kod Lele, Ducchie Cookie, Braniteljska zadruga Arka naša)

A da bismo brže stigli od jedne radionice do druge, po maksimirskim puteljcima vozili smo se biciklima Next bike, sustavom javnih gradskih bicikala.

Sensa, Profimedia/Shutterstock Na jubilarnom 10. Sensa danu u Parku Maksimir predstavili su se brojni partneri i suradnici magazina Sensa. Bio je to najveći festival zdravlja, ljepote i vitalnosti do sada. Na izložbenim prostorima u sklopu 'zelenog' sajma posjetitelji su se informirali o promotivnim aktivnostima partnera te su imali priliku probati njihove proizvode