Robert Sever sada već tradicionalno prezentira svoju novu kolekciju velikom samostalnom revijom. U prepunoj dvorani Mozaik event centra u Zagrebu mnogobrojna poznata lica poput Baby Lasagne, Borne Kotromanić, Nevena Ciganovića, Jagode Kumrić, Konstantina Haaga, Paule Sikirić, Miach, Tihane Harapin Zelepugin, Damira Begovića, Sandija Cenova i mnogih drugih, imala su priliku ekskluzivno vidjeti što je to ovaj modni revolucionar pripremio za novu sezonu.
Kolekcija Severocco donosi inovativan pristup dizajnu odjeće, ističući se svojom sveobuhvatnošću i pažljivo izrađenim detaljima. Inspirirano etno odjećom koja nije geografski određena, beduinima i viktorijanskom estetikom, kolekcija transformira traper u luksuzni couture materijal. Svaki komad odjeće, od jakni do haljina, oblikovan je s posebnom pažnjom prema udobnosti, praktičnosti i estetici.
Na modnoj pisti, ova kolekcija predstavlja fluidni spoj svih elemenata, stvarajući vizualno putovanje koje očarava i emotivno pogađa promatrače. Svaki odjevni komad pažljivo je izrađen s naglaskom na cjelovitost, gdje je svaki segment važan kao dio šire slike. Forme odjeće su prilagodljive svakodnevnom nošenju, naglašavajući ženstvenost i snagu. Dizajner je pristupio kreiranju ove kolekcije na nov način, dopuštajući spontanost i inspiraciju da oblikuju svaki korak, rezultirajući spojem discipline i kreativne slobode. Severocco kolekcija nije samo skup odjeće, već priča koja spaja različite svjetove u jedinstvenu viziju ljepote i stila.
“Kolekciju smo stvarali šest mjeseci i u nju je stavljena sva naša ljubav koju imamo za sam zanat, za tehniku koja stoji iza svake kreacije. Ona je pokazatelj širine našeg razmišljanja i pokazatelj da se i u jednostavnim uvjetima mogu stvoriti čudesa - ako se radi predano i s ljubavlju.”, govori Robert.
Priprema same revije započela gotov tri mjeseca unaprijed te je uključivala sastanke sa sponzorima, PR timom, snimanje promotivnih fotografija i kampanja. Posljednje aktivnosti uključivale su odabir modela, višednevne probe s modelima i produkcijsko finaliziranje. Sve je bilo pažljivo usklađeno, od glazbe do prostora i same kolekcije. Sever je odabrao vrlo klasičan catwalk za prezentaciju, stavljajući naglasak na prekrasnu odjeću i modele koji su ovaj put nosili vrlo upečatljive kreativne frizure, osmišljene od strane Anite Mioč iz Kuće četki, kao i efektan make-up kreiran od strane umjetnice Sabine Šarić Novak, koristeći ekskluzivne proizvode iz nove, još neviđene kolekcije Jane Iredale.
Ovaj modni spektakl ne bi bio moguć bez podrške naših sponzora - Dermalogica, Jane Iredale, Kuća četki, Smartwater, Prima, Institut Listz Zagreb, Mozak event centar, Story, Eugene Perma, Poche Paris i the Galerija agency.