Potaknuta životnom prekretnicom pred koju ju je dovela dijagnoza, a onda i suočavanje i borba s bolešću, Anđa Marić okrenula je novu stranicu svog života, ovog puta mirisnu, prirodnu i itekako moćnu i lansirala je vlastiti beauty brend Ganđa s proizvodima na bazi CBD-a.

I naravno, posebne proizvode predstavlja na svoj prepoznatljivo iskren, vedar i “Anđa style” način, 24. i 25. svibnja gostovanjem na SENSA wellness & wellbeing sajmu koji će se održati 24. i 25.5. u Family Mallu, u Zagrebu.

“Godinama gledam slavne glumice i pjevačice kako izbacuju svoje linije kozmetike. I razmišljam – kad ja budem velika, i ja ću imati svoj brend! I evo, odrasla sam”, kaže kroz smijeh Anđa, poznata po tome da joj ni životne nedaće nisu uspjele oduzeti ni osmijeh, ni entuzijazam.

Inspiraciju za ključni sastojak – konoplju – pronašla je dok je živjela u Ljubljani: “Zaljubila sam se u kulturu konoplje i njezine dobrobiti za zdravlje. A kako strancima često objašnjavam da se moje ime izgovara kao Gandža, tako je ime brenda došlo samo od sebe. Sve se nekako poklopilo – i ime, i priča, i kvaliteta proizvoda koje volim i koristim već dugo.”

Posjetitelji SENSA wellness & wellbeing sajma će na Anđinom izlagačkom prostoru moći otkriti što sve CBD može učiniti za kožu? Anđa i njen tim otkrivaju da su to prava mala čuda jer „Ganđa“ kozmetika:

  • Umiruje upale i crvenilo – kao pauza od stresa, pauza za vaše lice
  • Bori se protiv slobodnih radikala – jer mladolikost je uvijek u trendu
  • Dubinski hidratizira – pruža osjećaj kao da ste koži priuštili mini wellness dan
  • Regulira sebum – što je posebno važno za sve koji se bore s aknama ili masnom kožom.
1000039916.jpg
promo 

Ususret gostovanju na SENSA wellness & wellbeing sajmu, u okviru kojeg će predstaviti kozmetički brend u čije je kreiranje ušla uz podršku renomirane slovenske tvornice PfarmaHemp, koja se bavi konopljom još od 1965, ali i gostovati u razgovoru pod nazivom „Biti svjetionik“, ova zadivljujuće snažna žena je izjavila:

“Iza ovih proizvoda stojim svojim imenom i prezimenom. Znam što sam stavila u njih, znam koliko su kvalitetni i jedva čekam da to i drugi osjete.”

Ganđa nije samo kozmetika. Ganđa je Anđina osobna priča, njezina filozofija pretočena u staklenku.

Ganđa je brend koji će, nada se, uskoro pronaći put i do međunarodnih tržišta.

Svjesna zahtjevnosti poduzetničkog puta, ističe da, iako mnogi poduzetnici često pričaju o preprekama, ona ih (namjerno) ne vidi:

“Ne razmišljam o problemima. Naučila sam da je ravnoteža zlata vrijedna, a u biznisu imam i super partnere. Nisam ja od jučer.” Osim toga, dodaje, njezin najveći adut nije samo proizvod, već i ono nevidljivo: znanje, iskustvo, reputacija i – duh.