Modne ilustracije Nataše Šalošvili, ruske arhitektice zaljubljene u modu, osnova su novog kreativno-vizualnog koncepta shopping centra Arena Centar. Novi vizualni identitet, idealne destinacije za shopping i zabavu, potpisuje reklamna agencija Imago iz Zagreba, a može ga se vidjeti u novoj kampanji na ulicama naše metropole.
Ekspresivne i autentične, rađene s puno ljubavi za detalje, Natašine ilustracije otkrivaju kako zaljubljenost u modu i modni izričaj tako i užitak crtanja. Crteži ljudi kao i statement komada oživljavaju zadanost oglasne površine i obavezne marketinške okvire.
Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra, vrlo je zadovoljna novom suradnjom i tim je povodom rekla: „Rezultat suradnje s Imagom i Natašom Šalošvili je 'drugačija' kampanja, koja je napravila odmak od trenutnih rješenja na domaćem tržištu. Koncepti su testirani na našim ciljanim skupinama i povratne informacije su odlične, što nas posebno veseli“.
Agencija Imago je već drugu godinu zaredom proglašena Agencijom godine na festivalu kreativnog oglašavanja, a vlasnik je i nagrade Effie Grand Prix za najučinkovitiju marketinšku kampanju u prošloj godini, pa je suradnja s vodećim shopping centrom u zemlji logičan izbor.
Pozivamo sve čitateljice portala Sensaklub.hr da ukoliko žele sudjelovati u istraživanju o novim oglasima Arena Centra, ispune upitnik na linku: https://www.surveymonkey.com/s/FB9VNXC.
Imaju mogućnost osvajanja 1000 kuna na Poklon kartici Arena Centra. Upitnik se može ispuniti do 8. 3. 2015. godine.
Imena sretnih dobitnika bit će objavljena na službenoj stranici Arena Centra.