Recentna istraživanja pokazuju da djeca u Hrvatskoj gledaju televiziju do deset satitjedno bez prisustva odrasle osobe te da djeca i mladi u prosjeku provode pet sati dnevno na internetu.
Istovremeno samo 22 posto mladih u dobi između 15 i 18 godina smatra da medijska pismenost uključuje kritičko promišljanje medijski posredovanih informacija. Ti nam podaci govore da je nužno potaknuti edukaciju i razgovore o medijima te sigurnom korištenju tehnologija bez kojih ne možemo napredovati u 21. stoljeću.
Medijska pismenost najbolji je način zaštite djece i mladih od potencijalno štetnih medijskih sadržaja. Kako bi podigli razinu medijske pismenosti roditelja, skrbnika i učitelja te medijskih vještina i znanja djece, Agencija za elektroničke medije i UNICEF u suradnji s partnerima pokrenuli suinternetski portal medijskapismenost.hr. Portal će biti predstavljen ovoga tjedna na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Nastao je nakon zajedničke kampanje Agencije i UNICEF-a s ciljem unapređenja medijske pismenosti kod roditelja i djece.