Kvaliteta, ne kvantiteta

Svi smo barem jedanput u životu čuli od naših roditelja uzrečicu: "Nismo toliko bogati da kupujemo jeftino". Ipak, prema nekim podacima, društvo danas kupuje čak 400 posto više odjeće nego prije 20 godina!

Modni problem nije u biranju između kvalitetnije (najčešće skuplje) i manje kvalitetne (najčešće jeftinije) odjeće. Riječ je o kvantiteti. Trebamo li uistinu toliko odjeće da ne možemo zatvoriti vrata ormara ili nam je dovoljno samo nekoliko promišljeno odabranih odjevnih predmeta koji će reflektirati našu osobnost? Osim toga, tekstilna industrija jedan je od najvećih zagađivača prirode.

Zar ne bi bilo ljepše ormar ispuniti s nekoliko probranih komada domaćih dizajnera koji se proizvode lokalno, u malim serijama, od visoko kvalitetnih materijala, savršeno vam pristaju i bezvremenskih su krojeva kako bi prolongirali njihov život u vašem oramaru ne na jednu sezonu, nego na više godina.

100% hrvatski dizajn

S ciljem promocije domaćeg dizajna prošlog je vikenda pod okriljem magazina Elle u Dežmanovom prolazu održan Elle Boutique s predznakom 100% hrvatski dizajn, koji je okupio najprestižnija imena hrvatske dizajnerske scene.

Kreacije su posjetiteljima predstavili poznati domaći brendovi: Donassy, Boudoir, Sopar, Lei Lou by Alex Dojčinović, Sheriff & Cherry, My Mon Mon, Link by Ogi Antunac, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Tara Fashion, LP Design, Algebra Apparel powered by Saša Joka, Maleza, Little Wonder, Seadro i Constantly Incomplete Monike Zubović, Studio Marković, House of Kiwi, Mustra, The All i Mirne Sišul, Krie Design, Lokomotiva by Lana Puljić, Mammii Studio, Cherry Dear, Amaranthine, Go Retro Tomislava Macana, VENA candy i Natali Jewellery, te Hudog&Hucat pa su brojne ekološki osviještene dame dobile priliku kupiti sve što im je potrebno za  ljetovanje po promotivnim cijenama i uz dodatni popust.

ELLE Boutique način je da omogućimo dizajnerima da svoju modu predstave široj publici, a posjetiteljima damo priliku da podrže domaći dizajn po promotivnim cijenama. Platforma ELLE Boutique s predznakom 100% hrvatski dizajn promovira održiv pristup modi, ‘slow fashion’, te podsjeća kupce na vrhunsku kvalitetu proizvoda domaćih dizajnera.

Kao što je bilo najavljivano, subota je bila vruća, pa su se posjetitelji mogli osvježiti prirodnom izvorskom vodom Cetina, punjenom na izvoru podno Dinare, koja nosi obilježja očuvanog prirodnog okružja iz kojeg potječe i donosi svježinu.

Dodatno osvježenje posjetitelji su potražili i u Velvetu gdje ih je dočekao Elle koktel by Velvet – i donio pravi okus ljeta. Velvet je pripremio i poseban popust na kave i slastice od 10% za sve oblike plaćanja.

Za što povoljniji ljetni shopping pobrinuo se Mastercard, pa se uz plaćanje Mastercard® i Maestro® karticama mogao ostvariti dodatni popust od 20%.

Kao partner Elle Boutiquea, Citroën je predstavio novi Citroën C4 i 100 % električni ë-C4, koji predstavljaju pravu prekretnicu i donose novi izgled budućih Citroën vozila.

Kupci su imali priliku sudjelovati u nagradnom natječaju i osvojiti fantastičnu fotelju Bevel koju potpisuje hrvatski dizajner Mirko Miličić, a proizvodi renomirani domaći brend namještaja ERA.

‘Kroz platformu Elle Boutique – 100% hrvatski dizajn magazin Elle već 4. godinu zaredom okuplja najprestižnija imena hrvatske modne scene s ciljem promocije domaće mode i dizajna. Ovogodišnje izdanje Elle Boutiquea najveće je dosada, i po broju dizajnera sudionika, ali i u pogledu posjećenosti. Upravo nas to kao organizatora iznimno veseli jer veliko zanimanje struke i još bitnije – publike koja sve više kupuje odjevne proizvode s hrvatskim potpisom – potvrđuje značaj ovog projekta u pogledu pružanja podrške domaćoj modnoj industriji i obrtu’,  poručuju iz magazina Elle i zahvaljuju partnerima što su podržali ljetno izdanje Elle Boutique-a – kompanijama Mastercard, Cetina i Citroën.