Za taj preokret ipak nije zaslužan gospodin Darcy, nego čikaški lanac second-hand butika Ragstock.

Jedan od njegovih poslovođa odlučio je uoči Božića prije desetak godina na zaseban štender izložiti upravo rabljene božićne pulovere koji doduše nisu bili pretjerano popularni.

Ipak, taj mu se potez isplatio i puloveri su planuli u rekordnom roku. I tako je priča krenula, ali je u međuvremenu zahvatila ne samo Chicago, nego i mnoge druge američke gradove pa su ružni božićni puloveri danas u redovnoj blagdanskoj ponudi giganata kao što su Macy’sWalmart i Target.

Kako bi se istaknuli u moru pulovera koji su se počeli prodavati na svakom uglu, u Ragstocku su razvili posebnu aplikaciju Swipe-a-sweater koja uvelike olakšava pronalazak idealnog pulovera.

Aplikacija prema preferencijama, građi i stilu korisnika odabire i predlaže modele koji bi mu mogli odgovarati, što uvelike olakšava pretraživanje nepreglednim bespućem božićnih modela.

No, nije Ragstock jedini krenuo u ofenzivu. Target, Walmart, Kohl’s, Macy’s, Sears i mnogi drugi američki maloprodajni lanci, ove su sezone drastično povećali zalihe božićnih pulovera pa se upućeni pitaju isplati li se toliko ulagati u prodaju komada koji se traži i nosi samo nekoliko tjedana u godini.

Itekako se isplati, kazat će mnogi, a među njima su i pokretači online trgovine UglyChristmasSweater.com koja od 2012. nudi isključivo šašave veste i pulovere s božićnim motivima.

Spomenuta stranica je u 2014. godini ostvarila nezamislivih 3,5 milijuna dolara, a u 2015. čak 4,8 milijuna dolara, dok ove zime očekuju još viši promet. Božićni puloveri postali su više od prolaznog hira i iz godine u godinu prerastaju u sve unosniji posao, barem kad je o Americi riječ.

Tko zna, možda za koju godinu preplave i naše gradove.

Izvor: Elle.hr