Za taj preokret ipak nije zaslužan gospodin Darcy, nego čikaški lanac second-hand butika Ragstock.
Ipak, taj mu se potez isplatio i puloveri su planuli u rekordnom roku. I tako je priča krenula, ali je u međuvremenu zahvatila ne samo Chicago, nego i mnoge druge američke gradove pa su ružni božićni puloveri danas u redovnoj blagdanskoj ponudi giganata kao što su Macy’s, Walmart i Target.
Kako bi se istaknuli u moru pulovera koji su se počeli prodavati na svakom uglu, u Ragstocku su razvili posebnu aplikaciju Swipe-a-sweater koja uvelike olakšava pronalazak idealnog pulovera.
Aplikacija prema preferencijama, građi i stilu korisnika odabire i predlaže modele koji bi mu mogli odgovarati, što uvelike olakšava pretraživanje nepreglednim bespućem božićnih modela.
Itekako se isplati, kazat će mnogi, a među njima su i pokretači online trgovine UglyChristmasSweater.com koja od 2012. nudi isključivo šašave veste i pulovere s božićnim motivima.
Spomenuta stranica je u 2014. godini ostvarila nezamislivih 3,5 milijuna dolara, a u 2015. čak 4,8 milijuna dolara, dok ove zime očekuju još viši promet. Božićni puloveri postali su više od prolaznog hira i iz godine u godinu prerastaju u sve unosniji posao, barem kad je o Americi riječ.
Tko zna, možda za koju godinu preplave i naše gradove.
Izvor: Elle.hr