1. PRIZNAJTE SEBI DA STE SE SAMI DOVELI U NEPOŽELJNU SITUACIJU – Na vrijeme recite „ne“ šefu na ostajanje nakon radnog vremena, čak i ako ste sami sebi šef. Odredite vrijeme u kojem ćete se posvetiti nekoj poslovnoj aktivnosti i hrabro, ipak, ostavite nešto i za sutra.

2. DELEGIRAJTE ONO ŠTO MOŽETE – Možda možete za neke operativne ili kućanske poslove zamoliti supruga, dijete, prijateljicu ili roditelje, primjerice, nošenje odjeće na kemijsko čišćenje, vraćanje posuđenih knjiga, pospremanje… Rado delegirajte i s puno zahvalnosti njegujte svoje pomagače.

3. ODUSTANITE OD SAVRŠENSTVA – Želja da sve stignemo i sve savršeno obavimo stvara velik stres. Dopustite sebi da ponekad ono što napravite ne bude savršeno, a taj će opušteni pristup cijeniti svi oko vas. Uz to, kukanje zamijenite promatranjem ljepote u svemu, pa i u onome nesavršenom. Budite svjesni tko vam je najvažniji, a svemu ostalome možete posvetiti manje energije i vremena.