Kada vas kritiziraju, najbolje je da ostanete hladnokrvni, ne doživljavate sporne riječi osobno i pokušate izvući najbolje iz kritike koju ste primili. Ona vam, među ostalim, može donijeti lekciju iz upravljanja osjećajima. Lori Deschene, autorica bloga "Tiny Buddha" smatra da kritike mogu ojačati otpornost na negativne osjećaje.

Naučite trpjeti.

Umjesto burne reakcije i odbrambenog stava, naučite prihvatiti neugodne osjećaje koje je kritičar izazvao. Upravo kada smo povrijeđeni trebamo se znati smiriti i ne voditi se emocijama. Tako ćete razviti i vještinu rješavanja problema, što je daleko lakše hladne glave.

Preispitajte sebe.

Ako ste posebno jako reagirali na nečiju kritiku, znači da je ona uspjela doprijeti do problema na koji ste posebno osjetljivi. Preispitajte svoju reakciju i dođite do srži tog neriješenog problema. Možda je netko ostavio ožiljak svojim riječima, a na vama je da se toga oslobodite.

Budite razumni.

Negativni ton skriva i korisne savjete, stoga nemojte svaku kritiku uzimati kao uvredu, već razumno promislite o njoj. Važno je da razumijete da vam ne želi svaki kritičar zlo i može vam pomoći.

Nije sve crno-bijelo.

Za pohvale uvijek vezujemo pozitivne osjećaje, a za kritiku negativne, tako da kritika ohrabruje da preispitate svoje instinktivne asocijacije i emocije. Kada prestanete razmišljati crno-bijelo, samo nebo će vam biti granica!