1. Steknite naviku pružati brojnije i kvalitetnije usluge nego što ste plaćeni pružati.
2. Ne ulazite u transakcije koje nisu korisne za sve na koje se odnose.
3. Ne govorite ništa za što ne mislite da je istina, bez obzira na privremene koristi koje laž može donijeti.
4. Radite iz iskrene želje da budete korisni što većem broju ljudi.
5. Razvijte srdačnu naklonost prema ljudima, volite ih više od novca.
6. Dajte sve od sebe da živite u skladu s poslovnom filozofijom koju propagirate. Djela govore više od riječi.
7. Ne prihvaćajte usluge, velike ili male, ako ne možete uzvratiti.
8. Ne tražite ništa ni od koga ako ne vjerujete da imate pravo na to što zahtijevate.
9. Ne ulazite ni s kim u raspravu o trivijalnim ili nebitnim stvarima.
10. Širite dobro raspoloženje kad god i gdje god možete. Nitko ne vjeruje namrgođenima.
Jeste li osoba od povjerenja?
Za razvoj karijere često je važno da u komunikaciji s ljudima ostvarimo razinu povjerenja na kojoj ćemo dalje graditi posao. Proučite deset glavnih čimbenika na kojima se gradi povjerenje i provjerite ponašate li se u skladu s njima...
Još iz kategorije