Dublji smisao poslovanja
Sve više ljudi traga za smislom života. Uspješni ljudi koji su uživali u materijalnom blagostanju često zaključuju da to više nije dovoljno i počinju tražiti dublji smisao. Osobno traganje za duhom dostiglo je kritičan broj i osobni rast će uskoro postati mnogo manje osoban; prijeći će se na transformaciju kolektiva.
Kretat će se dalje od osobnog iscjeljivanja u misiju i aktivizam, bilo u zajednicama, vladi ili biznisu, smatra Hiroyuki Miyazaki, generalni direktor korporacije Phoenix, predstavnik tehnike theta iscjeljivanja za Japan, inspiracijski govornik, motivacijski predavač, life coach, iscjelitelj i izvršni konzultant.
Apple, Google, Nike...
Ideja da postoji neprobojna barijera između duhovnosti i biznisa više nije održiva. Vođe korporacija konačno počinju shvaćati da, da bi se na globalnom tržištu mogli nositi s konkurencijom, trebaju naći način da kod ljudi potaknu kreativnost i inovativnost.
Mnoge korporacije su počele ulagati u „duhovnost na poslu“ i mijenjati radni prostor. Tako, na primjer, Apple dozvoljava zaposlenima da svakog dana izdvoje 30 minuta za meditaciju, nudi satove meditacije i joge, omogućava korištenje sobe za meditaciju. Google ima program koji se zove „Tražite u sebi“, a koji je pomogao da više od 500 zaposlenih nauči osviješteno disati, slušati svoje suradnike i čak popraviti emocionalnu inteligenciju.
Tvrtka redovito nudi prostor za meditaciju i tečajeve meditacije, vjerujući da meditacija može pomoći ne samo da se popravi mentalno stanje zaposlenih i njihovo blagostanje, već i krajnja ravnoteža tvrtke. Nike dozvoljava zaposlenima pristup prostorijama za relaksaciju koje mogu koristiti za kratak san, molitvu ili, naravno, meditaciju. Kao dodatak tim tihim sobama, zaposleni mogu pohađati satove meditacije i joge, a da ne moraju napuštati ured.
Deutsche Bank nudi satove meditacije i tihe prostorije već godinama, u nadi da će to pomoći smanjiti stres radnika i da će dovesti do razboritijeg razmišljanja. TELUS Mobility, druga po veličini kanadska telekomunikacija kompanija, podržava popularne radionice zasnovane na duhovnosti radi porasta energije, sposobnosti donošenja odluka, produktivnosti, odgovornosti, refleksije i samopoštovanja.
Kako duhovnost pomaže u biznisu?
Duhovnost se odnosi na povezivanje s višom silom, transcedentom, Bogom ili svetom dimenzijom, koja nas vodi da služimo i ophodimo se prema čovječanstvu i planetu za najviše dobro s ljubavlju i brižnošću.
Na osobnoj razini duhovnost povećava kreativnost, sposobnost donošenja odluka, produktivnost, odgovornost, refleksiju i samopoštovanje, prikazujući rezultate koji donose veće zadovoljstvo zaposlenih, smanjenje stresa, bolje odnose na radnom mjestu i manju stopu odlaska zaposlenih.
Na razini organizacije, duhovnost omogućava kreiranje poslovnih strategija koje su za najviše dobro svih, uključujući zaposlene, klijente, dobavljače, zajednice kod kuće, u inozemstvu i na planetu Zemlji. To povećava održivost, rast i financijsku snagu.
Održivost je naročito važna za čovječanstvo i planet Zemlju jer korporacije moraju odigrati kritičnu ulogu u rješavanju globalnih problema s kojima se suočava čovječanstvo. Što više investitora i potrošača odabere društveno odgovorne kompanije, spiritualni atributi i održivost neće više biti samo vrijedna opcija, nego jedini siguran put naprijed.
Iscjelitelji, iscijelite planet!
„Mijenjajući sebe, možemo promijeniti svijet i pomoći mnogima. Slijedeći svoju božansku životnu putanju, dobit ćemo obilje i za nas i za druge. Usuglasite svoje aktivnosti s misijom svoje duše i pomozite buđenju Zemlje“, kaže Hiroyuki.
„Ključ održivog rasta uključuje duhovnu povezanost, vodstvo Stvoritelja i znanje o tome kako voditi iscjeliteljsku praksu. Uvijek sam u srcu imao želju pomagati ljudima i planetu u njihovoj transformaciji i sada osjećam da znam kako da to učinim.“