GfK Centar za istraživanje tržišta renomirana je agencija koja već niz godina djeluje u Hrvatskoj. GfK Hrvatska dio je etablirane međunarodne GfK Grupe, jedne od najvećih kompanija za istraživanje tržišta u svijetu. U istraživanjima vezanim uz proizvode NIVEA Q10 provedeno je in home istraživanje. Kod testiranja proizvoda tom metodom ispitanici određeno vrijeme koriste proizvod u okolini koja im je najprirodnija – u vlastitom domu te u vrijeme koje im odgovara. Pomoću evaluacijskog upitnika koji ispunjavaju saznajemo koliko im se neki proizvod sviđa, koliko su zadovoljni njime te bi li ga kupili. Metoda daje izvrsne povratne informacije o proizvodu, omogućava njegovo prilagođavanje potrebama potrošača i otkriva prostor za njegov razvoj.

Što su otkrili ispitanici u in home istraživanju

Prema in home istraživanju koje je provela tvrtka GfK, pokazalo se da su ispitanici oduševljeni rezultatima NIVEA Q10 proizvoda: kremu protiv bora za masnu i mješovitu kožu NIVEA Visage Q10plus Pore Refining testiralo je 56 žena od kojih čak 84% kaže da su pore manje vidljive, a 91% da je koža zategnutija. NIVEA Q10 mlijeko za učvršćivanje kože testiralo je 55 žena, a čak 84% ispitanica izjavilo je da vidljivo učvršćuje kožu. Kremu za njegu lica NIVEA FOR MEN Skin Energy Q10 testiralo je 38 muškaraca - 87% tvrdi da su na koži smanjeni znakovi umora i stresa.

Ispitivanje pokazuje i da 95% žena smatra da se mlijeko za učvršćivanje kože NIVEA Q10 i krema NIVEA Visage Q10 plus brzo upijaju. 84% muškaraca tvrdi da im je koža revitalizirana upotrebom Skin Energy kreme. Mlijeko za tijelo vidljivo poboljšava strukturu kože, tvrdi 93% žena, a 86% ih smatra da testirana NIVEA VISAGE krema za masnu i mješovitu kožu daje koži novu elastičnost.

Za više informacija o proizvodima NIVEA posjetite: www.nivea.hr