Studeni je rođendanski mjesec za Sana delikatese, a ove je godine poseban jer se obilježava 10 godina od osnutka tvrtke. Tim su se povodom okupili brojni uzvanici, ljubitelji kvalitetne hrane koji su imali priliku uživati u finim i zdravim delicijama - zaštitnom znaku Sane te nazdraviti sjajnim poslovnim uspjesima.

Sana proizvodi odlikuju se vrhunskim okusom i visokim nutritivnim vrijednostima, a podsjećaju nas da je hrana važan izvor zdravlja i zadovoljstva te da se itekako može zdravo uživati!

Ana Skinner, glavna urednica Sense i Silvija Repić, vlasnica Sane delikatese.JPG
Robert Gašpert Ana Skinner, glavna urednica Sense i Silvija Repić, vlasnica Sane delikatese

Stoga je sama ideja o osnivanju brenda nastala pod motom 'Uživaj zdravo!' - iz želje da se svim ljubiteljima fine hrane ponude inovativni proizvodi koji su ukusni, iznimne kvalitete i zdravih sastojaka.

Sana 'Uživaj zdravo!' priča započela je s hummusom, jednim od najpoznatijih i najzdravijih namaza na svijetu. Do danas Sana broji više od 250 proizvoda koji su dostupni na više od 1500 lokacija u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji. Za veliki uspjeh brenda zaslužan je i Sanin vrijedni tim koji čini dvanaest djelatnika uz brojne stručne suradnike.

Sana delikatese.JPG
Robert Gašpert 

'Razvijanje brenda od nule u segmentu zdrave hrane premium kvalitete pravi je izazov u Hrvatskoj. U ovih 10 godina susretali smo se s brojnim krizama i preprekama, a fokus, upornost i predanost cijelog tima bili su ključni za uspjeh. Ovih deset godina obilježili su kreativnost u razvoju proizvoda i usmjeravanje fokusa na kvalitetu, kako proizvoda tako i usluga namijenjenih našim kupcima i potrošačima. Osim toga, trudimo se njegovati fer pristup poslovnim partnerima i zaposlenicima, brinuti se o okolišu te biti socijalno osjetljivi donirajući najpotrebnijima, za što smo dobili i priznanje Najdonator. Ponosni smo što je Sana postala sinonim za uživanje u finoj hrani koja daje dobar osjećaj', istaknula je vlasnica tvrtke Silvija Repić.

Član Uprave Sana delikatese Miroslav Repić s kćerkom Silvijom Repić.JPG
Robert Gašpert Član Uprave Sana delikatese Miroslav Repić s kćerkom Silvijom Repić

Osim ukusnih i zdravih proizvoda, kao što su hummus, guacamole, razne vrste funkcionalnih sireva, premium začina i dekoracija, delicija od kestena te čipsa od jabuke, Sana je napravila iskorak i u segmentu ekoloških slamki te žličica na bazi vlakana jabuke. Kao distributer Sana okuplja i sjajne domaće brendove, poput obiteljskog imanja Kapronca, Ekipe, Vegetariane, Materije i Enciana pa HoReCa partnerima uz svoje proizvode nudi široki i zanimljivi asortiman.

Djelatnici i suradnici tvrtke Sana delikatese.JPG
Robert Gašpert 

Od brojnih priznanja koje je dobila tijekom 10 godina treba istaknuti priznanje Najdonator koje je Sani dodijeljeno u kategoriji malih i srednjih poduzeća čak tri godine zaredom otkako postoji ta kategorija. Nestrpljivo čekaju objavu ovogodišnjih rezultata.

U Sani marljivo razvijaju i nove proizvode koje će svi ljubitelji zdrave hrane premium kvalitete imati priliku degustirati već početkom iduće godine.

Sana delikatese(1).JPG
Robert Gašpert 

Uspjehe treba proslaviti s dragim ljudima, stoga za sve poklonike ovoga brenda tijekom studenoga Sana priprema darove, degustacije, evente i kulinarske radionice, a u web shopu na stranici www.sana-delikatese.hr časti s 10% rođendanskog popusta.

Sani želimo još puno uspješnih godina i veselimo se uživanju u njihovim vrhunskim proizvodima.

Uživaj zdravo sa Sanom!

Robert Gašpert 10 godina Sana Delikatese