Dolaskom listopada, koji se već tradicionalno obilježava kao mjesec borbe protiv raka dojke, Udruga P.I.N.K. life, vodeći lanac drogerija dm i najčitaniji lifestyle tjednik Story i ove godine nastavljaju projekt 'Pink Ribbon'.
'Story je bio prvi i posljednjih osam godina ostao jedini lifestyle tjednik koji jedan broj u listopadu posvećuje podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke', izjavila je na prošlogodišnjoj konferenciji Zrinka Ferina, urednica časopisa Story.
Cilj je ovog projekta prikupljanje sredstava za Petrovu bolnicu te rad Udruge P.I.N.K. life.
Tijekom listopada u dm prodavaonicama diljem zemlje moći ćete pronaći posebno označene proizvode, a kupnjom svakog od tih proizvoda dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. life.
Tako će dm sudjelovati svojim brendovima alverde i Balea te u suradnji s partnerima i brendovima Melem, Olival, Biobaza, Neva 1918, Nacomi, Dove, Love Beauty and Planet, CL i Bionsen odvajati kunu od svakog označenog prodanog proizvoda tih brendova.
Početak ove društveno odgovorne akcije udruge P.I.N.K. life, dm-a i magazina Story, najavit će na konferenciji 1. listopada s početkom u 15 sati u Verde brunch & caffe, Berislavićeva 18 .
Osim prikupljanja sredstava, iznimno je važan i informativan te preventivan aspekt ovakvih promocija.