Nikada prije društvo se nije mijenjalo tako brzo. Nikada digitalna tehnologija nije bila važnija za biznis i život. Nikada nije bilo važnije ići u korak s promjenama. Program LEAP Summita ove godine pažljivo je pripremljen kako bi pomogao mladim profesionalcima, digitalnim nomadima i studentima da iskoriste priliku i budu ne samo oni koji slijede promjene, nego i pokretači promjena. Tijekom dva dana, 14. i 15. svibnja 2021., LEAP Summit će, putem online programa, ispuniti svoju misiju da inspirira i educira buduću generaciju inovatora, poduzetnika i lidera.
Pero je moćnije od mača. Pisana riječ je pokretala revolucije i mijenjala svijet. Zato su mediji toliko važni u kreiranju kulture i promjene. Nekada samo na papiru, danas sveprisutni u digitalnom svijetu, no moćna poruka i dalje snažno utječe na društvo. Biti će stoga zanimljivo čuti iskustvo dvoje predavača koji nam dolaze iz svijeta medija.
U sklopu svog posla bavi se stvaranjem sadržaja, pisanjem, uređivanjem, fotografiranjem, komunikacijom s čitateljima, dizajniranjem zanimljivih digitalnih sadržaja, radom na razvoju brenda, društvenim mrežama i pisanjem scenarija. Bit će zanimljivo čuti njezinu priču o tome kako se Cosmopolitan, kao jedan od najmoćnijih medijskih brendova u povijesti, s vremenom promijenio i zašto je bio i ostao jedan od najvećih pokretača promjena.
Hrvoje je u medijskom biznisu cijeli radni vijek, gdje je svjetske događaje koji su mijenjali svijet doživio iz kuta nekoga tko treba istražiti činjenice i prenijeti ih čitateljima na zanimljiv način.
Tehnologija ga ja uvijek privlačila pa je pokrenuo prvu sekciju o računalima u dnevnim novinama u tadašnjoj Jugoslaviji.
2003. postaje prvi glavni urednik časopisa National Geographic Hrvatska, kojeg uspješno vodi i danas.
U jednom trenutku svoje karijere Miroslav se počeo igrati s tehnologijom proširene stvarnosti te se specijalizirao za interaktivni tisak.
Radeći za međunarodnu tvrtku koja izrađuje softver za emitiranje TV programa upoznaje dvojicu kolega s kojima „skače u akciju“ te stvaraju aplikaciju "Beyond Seen Screen" koja se može opisati kao medijski centar na smartphoneu, koji funkcionira uz pomoć tehnologije za prepoznavanje onog što se prikazuje na TV-u.
Ako se pitate što znači digitalno transformirati restoran koji radi odlične burgere, sigurno niste jedini. Odgovor možete dobiti na LEAP Summitu na kojem će Luka, koji je karijeru u Submarineu započeo kao brand i marketing menadžer, ispričati kako ih je trenutna pandemija „natjerala“ na poslovni zaokret.
Doslovce preko noći Submarine je morao postati digitalni brand. Kako su to postigli i kako digitalna tehnologija mijenja tradicionalnu industriju naučit će svi koji odluče online pratiti ovogodišnje izdanje LEAP Summita koji motivira buduće inovatore i pokretače promjene u društvu.
LEAP Summit održava se pod generalnim pokroviteljstvom Predstavništva Europske komisije u Hrvatskoj. Sudjelovanje na LEAP Summitu je besplatno, a moći će se pratiti isključivo online. Detalje prijave i dodatne informacija o predavačima potražite na stranici https://leapsummit.com/.
Organizator:
Hrvatski ured za kreativnost i inovacije (HUKI) je neprofitna, nevladina udruga posvećena umrežavanju mladih i neformalnom obrazovanju. Djelovanje udruge potiče cjeloživotno učenje, osobni razvoj i jačanje pojedinca s ciljem kreiranja pozitivnih društvenih promjena i perspektivne budućnosti cijele zajednice. U pet godina djelovanja HUKI je proveo više od četrdeset specijaliziranih projekata i programa koji su izravno i neizravno djelovali na više od sto tisuća ljudi. Udrugu čini više od pedeset članova, vanjskih suradnika, zaposlenika i partnera. Više informacija dostupno je na huki.hr