Listopad je već tradicionalno mjesec posvećen podizanju svijesti javnosti o važnosti ranog otkrivanja raka dojke i prevenciji te bolesti od koje obolijeva sve više žena. U sklopu inicijative Sačuvajmo zdrave dojke već treću godinu zaredom Udruga P.I.N.K Life, vodeći lanac drogerija dm i omiljeni lifestyle časopis Story organiziraju projekt Pink Ribbon.
Cilj je projekta prikupljanje sredstava za edukativni program i psihološko savjetovanje koje provodi Udruga P.I.N.K. Life, kao i za otplatu ultrazvučnog uređaja na Odjelu za UZV dijagnostiku Kliničkog bolničkog centra Zagreb.
Nastavku ove socijalno relevantne suradnje raduju se u dm-u, čije se poslovanje temelji upravo na društvenoj odgovornosti. "S kolegama iz Storyja došli smo na ideju kako bismo mogli podržati ovaj projekt i senzibilizirati javnost. Pronašli smo i izvrsne partnere koji su se s nama uključili u organizaciju same manifestacije", izjavio je na prošlogodišnjoj konferenciji Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću dm-a.
Tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem zemlje moći ćete pronaći posebno označene proizvode, a za kupnju bilo kojeg od tih proizvoda dm će donirati jednu kunu za rad Udruge P.I.N.K. Life.
Lanac drogerija dm sudjelovat će u akciji uz partnere i poznate brendove: Biobaza, Bionsen, Melem, Nacomi, Immortella, La Piel, Lavera, L'Angelica, CL i Borboleta. Jedna kuna bit će donirana i od kupnje označenih proizvoda dm-ovih brendova Balea i Alverde.
Uz prikupljanje sredstava, naglasak je i na edukativnom te preventivnom aspektu akcije. Budući da svakodnevno raste broj registriranih slučajeva oboljelih od raka dojke, krucijalno je podizanje svijesti javnosti o bolesti, samopregledu i mogućnostima prevencije.
Početak društveno odgovorne akcije Sačuvajmo zdrave dojke Udruge P.I.N.K. Life, dm-a i časopisa Story bit će najavljen na konferenciji 4. listopada, u 11 sati, u hotelu Canopy by Hilton Zagreb City Centre u Ulici kneza Branimira 29.