Organizirati festival koji okuplja nekoliko tisuća ljudi i koji iz godine u godinu ustraje u misiji da svojoj zajednici komunikatora pruži što kvalitetniji pregled trendova industrije, inovativnu produkciju i najkvalitetnije govornike nije nimalo lako – iako je itekako zabavno. Tisuće sudionika iz cijele regije, 600 projekata u izboru za nagrade strukovnih natjecanja, 125 predavača i izvođača, 105 kompanija, tvrtki i udruga partnera, pokrovitelja i prijatelja festivala, 98 članova žirija i odbora natjecanja, 5 natjecanja, 3 dana, 3 dvorane, 3 partija – i samo jedni Dani komunikacija, koji samo što nisu počeli. I ovoga puta održat će se u rovinjskom hotelu Lone, i to od 20. do 23. travnja, stoga smo s članovima organizacijskoga odbora odlučili provjeriti kako napreduju pripreme i je li sve spremno za početak festivala.

Anđela Buljan Šiber, Dunja Ivana Ballon, Jelena Fiškuš, Dani komunikacija, foto Lorna Kijurko.jpg
lorna kijurko 

Dio vodstva festivala – Dunja Ivana Ballon, Anđela Buljan Šiber i Jelena Fiškuš – već je u hotelu – u netipično opuštenim aktivnostima. Naime, kako pokazuju fotografije koje je zabilježila Lorna Kijurko, iz organizacije je usred priprema, nakon višemjesečnih priprema i brige o festivalu do najsitnijih detalja, odlučeno da sve teče sjajno i da je vrijeme za zasluženu pauzu. Izvor blizak redakciji tvrdi da se ostatak organizacije – Davor Bruketa, Damir Ciglar i Nikola Žinić, koji će im se uskoro pridružiti u Rovinju – u ovim trenucima bezbrižno odmara na drugim lokacijama.

„Na Danima komunikacija nikada nije dosadno, a ove godine to će biti i nemoguće“, pojasnila je Dunja Ivana Ballon, direktorica festivala. „Naporno smo radili i za vas stvorili najbolje i sadržajima najbogatije festivalsko izdanje dosad u svakom smislu – a ne prosječnu konferenciju. Posljednji je korak fizička transformacija hotela Lone i njegove okolice – i zahvaljujući najboljem organizacijskom timu (HURA-e i IAB-a Croatia koji stoji iza festivala), sve je spremno. Sada je vrijeme za (pauzu, a potom) start.“

DK2023, Dani komunikacija, foto Lorna Kijurko.jpg
lorna kijurko 

Dani komunikacija od velikog su značaja komunikatorima diljem regije upravo zbog sjajnih prilika za edukaciju, razmjenu stavova i iskustava, kao i nagrađivanje najboljih među njima na strukovnim natjecanjima za digitalce, kreativce kako u Hrvatskoj tako i u regiji, efikasne marketingaše te mlade nade industrije. No osim učenja, nije novost da se komunikatori znaju odlično zabavljati nakon dana ispunjenoga osvježavajućim profesionalnim uvidima, stoga nas ovoga vikenda u Rovinju očekuju i večernji partyji.

Anđela Buljan Šiber, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica organizacijskoga odbora festivala, poručila je: „Work hard, play hard. Naradili smo se ovih mjeseci, a sada je vrijeme da pritisnemo play. Krećemo!“

„Kada organizirate ovako veliko događanje koje okuplja vjernu i veliku zajednicu komunikatora – što drugo raditi nego opustiti se i uživati? Očekivanja su visoka, ali, kao što vidite, poprilično smo sabrani jer znamo da nas čekaju tri sjajna festivalska dana“, dodala je Jelena Fiškuš, članica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica organizacijskoga odbora festivala.

Dio vodstva, Dani komunikacija, foto Lorna Kijurko.jpg
lorna kijurko 

A da organizacijskom odboru naporan rad nije stran, pokazuje i sjajan festivalski raspored, koji će u tri dvorane okupiti niz stručnjaka iz cijeloga svijeta, kao i iz regije, te pružiti prijeko potrebnu inspiraciju, ponuditi zanimljive uvide i iznjedriti nove tržišne trendove – u nastavku pogledajte popis govornika glavne dvorane, kojoj se od ove godine možete pridružiti i online. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se sudionicima festivala DK2023 pridružiti videolinkom na desetu obljetnicu od razotkrivanja sustava masovnog nadzora koji je šokirao svijet; evanđelista, vizionara i rock-zvijezde tehnološkoga svijeta Jamesa Whittakera; Munise Can, strateške stručnjakinje i direktorice Highsnobietyja koja brendovima pomaže zacrtati put do sigurnog uspjeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea; svjetskog autoriteta za sextech Bryony Cole; vodećeg futurista za kreativne tehnologije Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom; Main Monka Media.Monksa, najveće globalne platforme za digitalnu produkciju, Victora Knaapa; Roryja Sutherlanda, jednoga od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, te globalnog kreativnog direktora Ogilvya; Oprine IT djevojke i autorice bestsellera koja rasprodaje turneje diljem svijeta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel; domaćeg filozofa svjetskog glasa Srećka Horvata; pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, potpredsjednice brend komunikacija adidasa i voditeljice web3 studija brenda Erike Wykes-Sneyd; te mischief-makera – stratega svjetskoga glasa Roba Campbella, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.

Jelena Fiškuš, Dunja Ivana Ballon, Anđela Buljan Šiber, Dani komunikacija, foto Lorna Kijurko.jpg
lorna kijurko 

Prijave za sudjelovanje uživo ili online moguće su na www.danikomunikacija.com.