Kampanja kreće 15. studenog, i do kraja godine će se provoditi na tisuću prodajnih mjesta i kafića u Hrvatskoj, u kojima će biti vidljivi plakati, naljepnice i drugi vizualni materijal sa sloganom koji bi osobe koje prodaju alkohol trebao potaknuti da poštuju zakon, i maloljetnicima alkohol ne prodaju. Na televizijskim programima puštat će se kampanjski spot kojeg je režirao Dalibor Matanić, dok će biti provedena i edukacija zaposlenika i prodajnog osoblja svih partnera u kampanji.

Kako je istaknuto prilikom njenog predstavljanja, čak i mnogi odrasli eksperimentiranje mladih s alkoholom smatraju „sastavnim dijelom odrastanja“, na taj ga način proglašavajući legitimnim, prihvatljivim. Prema podacima ESPAD-aa (European School Survey Project an Alcohol and other Drugs), u Hrvatskoj je unatrag godinu dana čak 85 posto učenika barem jednom pilo alkohol, 31 posto ih je u trgovini kupilo pivo za svoje „potrebe“, a 24 posto vino.