Organizacija Fairtrade dobit donosi i uzgajivačima Trećeg svijeta i kupcima u razvijenim zemljama. Prvi dobivaju priliku za bolji život, a drugi zajamčenu kvalitetu proizvoda. Fairtrade markica na proizvodu mnogo govori o tome kako je nastao. Ako se brinete za okoliš, održivi razvoj i stanje ljudskih prava u svijetu, kupnjom Fairtrade proizvoda podržavate upravo to.

Fairtrade markica na proizvodu podrazumijeva:

Poštenu cijenu sirovine za uzgajivače.
Poštene radne uvjete. To podrazumijeva poštenu plaću, mogućnost udruživanja i izravnog pristupa tržištu.
Kvalitetu proizvoda. Uzgajivači ne moraju pribjegavati rezanju troškova i smanjivanju ulaganja pa kvaliteta proizvoda nije upitna.
Brigu za okoliš. Fairtrade uzgajivači ne uzgajaju GMO te poštuju ekološke standarde proizvodnje. 
Utjecaj na zajednicu. Kupci sirovina obvezuju se kreditirati marginalizirane proizvođače u zemljama Trećeg svijeta, a često daju i stipendije za obrazovanje. Fairtrade radnicima daje logističku podršku u obliku stručnjaka na terenu, a potiče i otvaranje škola i organiziranje zdravstvene skrbi.
Demokratske i transparentne organizacije. Udruženi uzgajivači samostalno odlučuju kako će potrošiti svoje Fairtrade premije bez izravnog utjecaja te organizacije.