Moguće je da ćemo kroz život sresti ljude s raznim vrlinama i manama, sjajnim osobinama i nedostacima, i važno je da u svakome pokušamo vidjeti ljepotu, pronaći dobru stranu. Ipak, postoje ljudi koji nam jednostavno neće odgovarati, koji su različiti od nas, ne sviđa nam se njihov karakter. Kako se prema njima ophoditi ako morate zadržati komunikaciju

1. Prihvatite da su ljudi različiti-  Neminovno ćete u životu naići na teške ljude koji se protive onome što mislite. Mudri ljudi to znaju. Oni također priznaju da su sukobi ili neslaganja rezultat razlika u vrijednostima. Osoba koja vam se ne sviđa može u principu biti dobra, ali razlog zašto vam je odbojna može biti u tome što imate različite vrijednosti, a ta razlika stvara tenziju. Kada prihvatite da je u redu da se razlikujete, možete eliminirati negativne emocije prilikom procjene situacije. Ovo će vam pomoći da se dogovorite i pronađete kompromis.

2. Zadržite pristojnost - Bez obzira na vaše osjećaje prema nekome, ta osoba će se rukovoditi vašim ponašanjem i odnosom prema njemu i, najvjerojatnije, na isti način će se prema vama ponašati. Ako ste nepristojni, najvjerojatnije će odbaciti svu pristojnost i zauzvrat biti gruba prema vama. Zapamtite, ako ste pristojni, pokazujete svoj odgoj i poštovanje. Sposobnost da se kontrolirate je od velike važnosti, posebno ako je riječ o profesionalnom odnosu. 

3. Odbacite očekivanja - Ljudi često imaju nerealna očekivanja od drugih. Možemo očekivati da će u nekoj situaciji drugi postupiti upravo onako kako bismo mi postupili, ili reći ono što bismo mi rekli. Međutim, ovo nije realno. Očekivati da drugi rade isto što biste vi učinili znači da možete lako biti razočarani. 

4. Analizirajte sebe, a ne 'protivnika' - Ljudi ne mogu uvijek stati u vaše cipele. Važno je upravljati svojim osjećajima kada imate posla s nekim tko vas nervira. Umjesto da razmišljate o tome koliko je ova osoba "loša", fokusirajte se na to zašto reagirate na način na koji reagirate. Često ne volimo kod drugih ono što ne volimo kod sebe. Spoznajte te okidače koji mogu utjecati na vaše osjećaje. Tada ćete lakše predvidjeti svoju reakciju, ublažiti je ili čak promijeniti. Zapamtite, lakše je promijeniti svoju percepciju, stav i ponašanje nego natjerati nekoga da postane druga osoba.

5. Zastanite i duboko udahnite - Postoje neke stvari koje vas stalno nerviraju. Možda je to kolega koji ne poštuje rokove ili netko tko se na neadekvatan način šali s vama. Shvatite što vas nervira - tako ćete se moći pripremiti za to. Ako možete zastati i preuzeti kontrolu nad naletom adrenalina, bit ćete sposobniji pregovarati i donijeti razboritije svoje odluke. Vježbe disanja mogu vam pomoći da se smirite, omogućavajući vam da pređete na stvar jasnijeg uma i otvorenijeg srca.

6. Izrazite kako se osjećate - Ako vas neki ljudi stalno povređuju, mirno im dajte do znanja da vam njihovo ponašanje i stil komunikacije predstavljaju problem. Izbjegavajte optužujuće fraze, umjesto toga pokušajte da koristite formulu: "Kada ti..., onda se ja osjećam..". Na primjer: "Kada me prekinete tijekom sastanka, osjećam da ne cijenite moj rad." Zatim napravite pauzu i pričekajte odgovor. Možda ćete otkriti da druga osoba nije shvatila da vaša prezentacija još nije završena ili da je vaš kolega bio toliko uzbuđen zbog svoje ideje da ju je odbacio u naletu uzbuđenja. 

7. Držite distancu - Kada sve drugo ne uspije, mudri ljudi stvaraju distancu između sebe i osobe koja im ne odgovara. Ispričajte se i idite svojim putem. Ako se to dogodi na poslu, pređite u drugu prostoriju ili sjedite na drugom kraju stola za sastanke. Zadržite pristojnost, ali jasno pokažite distancu.