Od baroka do Vangelisa
Nekoliko istraživanja potvrdilo je korisnost slušanja barokne glazbe tijekom učenja. Skladana u ritmu od 60 do 70 udaraca u minuti, ona odgovara ritmu čovjekova srca kada je opušten. Povećava alfa-valove u mozgu koji smiruju i potiču usklađivanje lijeve i desne moždane hemisfere. Obično se za opuštanje koristi glazba baroknih majstora iz 17. i s početka 18. stoljeća. Najboljim su se pokazala djela Antonija Vivaldija, Arcangela Corellija, Françoisa Couperina, Johanna Sebastiana Bacha i Georga Friedericha Händela.
No od učenika, posebno od tinejdžera, ne možemo očekivati da uživaju u baroknoj glazbenoj kulisi. Zato se preporučuje da eksperimentiraju s glazbom po vlastitom ukusu. Za rješavanje zadataka iz kemije, fizike i matematike, primjerice, poticajna je energičnija glazba, a za čitanje laganija, bez riječi. Jeannette Vos, suautorica knjige Revolucija u učenju, također preporučuje nekoliko djela. Za pisanje poezije – December Georgea Winstona, za stvaranje mirnog ozračja – Enyina pjesma Watermark i Correllijevi koncerti iz opusa broj 6, a za određivanje ciljeva – Vangelisova tema Chariots of Fire.