Ovi rezultati dobiveni su istraživanjem magazina Ja TRGOVAC i agencije Hendal o kupnji i konzumaciji jestivog ulja, provedenog tijekom svibnja na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Hrvatske starijih od 15 godina.
Čak 98,2 posto ispitanika jestivo ulje kupuje u trgovini, a samo 1,8 posto njih nabavlja direktno kod proizvođača. Zanimljivo je kako domaći kupci značajno drže do porijekla ulja koje kupuju, budući da gotovo tri četvrtine njih (73,6%) ističe kako im je kod kupnje jestivog ulja važna zemlja porijekla, dok za jednu četvrtinu (26,4%) ispitanika porijeklo ulja nije bitno.
U prehrani se najviše koristi suncokretovo ulje koje na prvo mjesto stavlja uvjerljivih 85,8% sudionika ankete. Biljno ulje u prehrani najčešće koristi 5,6% ispitanika, maslinovo ulje njih 4,9%, a bućino ulje 1,3% anketiranih.