Kreativnost i empatija
Moj je sin pohađao Montessori vrtić Srčeko, a sada ga polazi moja četverogodišnja kći. Odlučili smo se za Montessori pedagogiju jer djeca uče uz igru, razvijaju kreativnost i osjećaje empatije, što mi je izrazito važno. Kad vidim da moje dijete u vrtić dolazi sa širokim osmijehom na licu, sličnim kakav ja imam kad dolazim po njega, znam da je to dobro mjesto za njega.
Primijetila sam da su moja djeca puno samostalnija i otvorenija te da se lakše i brže snalaze u nepoznatim okruženjima i s novim igračkama od njihovih prijatelja iz državnih vrtića i škola.
Vrlo su osjećajna i pažljiva prema okolini, ljudima, životinjama i prirodi, prihvaćaju različitosti pa im prilagodba na novo i nepoznato nije nikakav problem.
Iza nas je svježa prilagodba iz vrtića na redovnu, državnu školu, što smo prošli bez ikakvog stresa. Prilagodbe gotovo nije ni bilo jer su vrtićki učitelji djecu dobro pripremili za prvi razred osnovne škole.
Naučili su ih kako se nositi s novim zadacima i okruženjem, koliko je bitno biti dio tima i zajednice i što je najvažnije – podučili su ih da je škola samo jedna nova igra.