S druge strane, kada je riječ o kupovnim preferencijama, ne treba čuditi ni podatak da se oko 70% maloprodaje ovih proizvoda realizira kroz kanal drogerijskih lanaca. Dvije trećine onih koji koriste kremu za lice, koristi ju svakodnevno. Nekoliko puta tjedno ove kreme koristi 27% ispitanika, jednom tjedno njih 3,8%, a 3,3% navodi da je koriste jednom mjesečno ili rjeđe.
Krema za ruke bilježi još veću razinu korištenja jer 71,2% ukupno ispitanih deklarira se korisnicima ove kategorije. Preostalih 28,8% kaže pak da ne koristi kreme za ruke.
Njega ruku je manje aktivna po učestalosti korištenja od njege lica. Naime, kremu za ruke svakodnevno koristi nešto više od polovice korisnika (54,3%). Značajan udio ima i odgovor nekoliko puta tjedno s 25,9% udjela, a nije bez značaja niti frekvencija jednom mjesečno ili rjeđe s 13,6%. Na kraju dolaze korisnici koji kreme za ruke koriste jednom tjedno kojih ima ukupno 6,1%.
Istraživanje je provedeno tijekom studenog 2015. godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Republike Hrvatske starijih od 15 godina.